Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - جام جهانی ۲۰۱۸ هم بالاخره به خط پایان خود رسید.

به گزارش وبسایت نود، جام جهانی ۲۰۱۸ بعد از انجام ۶۴ بازی با قهرمانی فرانسه به پایان رسید تا این تیم بعد از ۲۰ سال دوباره فاتح این رقابت ها شود. با استناد به وبسایت فیفا، برخی آمار این مسابقات را مورد کنکاش قرار می‌دهیم:

۳۰۳۱۷۶۸ نفر از ۶۴ مسابقه برگزار شده در روسیه از نزدیک دیدن کردند تا میانگین ۴۷۳۷۱ تماشاگر برای هر مسابقه ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات ۱۶۹ گل به ثمر رسید که میانگین ۲.۶۴ گل برای هر بازی را نشان می‌دهد. دو بازی بلژیک-تونس (۵-۲) و انگلیس-پاناما (۶-۱) با داشتن ۷ گل پر گل ترین بازی رقابت ها بودند. نکته جالب آن که هر دو مسابقه در یک گروه برگزار می‌شد.

هری کین با زدن ۶ گل-۳ پنالتی- آقای گل رقابت ها شد تا انگلیس بعد از ۳۲ سال برای اولین بار یک آقای گل به مسابقات معرفی کند. آنتوان گریزمن با ۴ گل و ۲ پاس گل کفش نقره ای را برد و روملو لوکاکو با ۴ گل و ۱ پاس گل کفش برنزی مسابقات را از آن خود کرد.

 در این بازی ها ۲۱۹ کارت زرد (۳.۵ کارت به ازای هر بازی) و ۴ کارت قرمز (۰.۰۶ کارت به ازای هر بازی) از جیب داوران خارج شد.

۴۹۶۵۱ پاس در این بازی ها به مقصد رسید تا هر بازی به طور میانگین ۷۷۵.۸ پاس صحیح داشته باشد. 

تیم بلژیک با ۱۶ گل زده بهترین خط حمله را از آن خود کرد. البته بلژیک هجومی ترین تیم مسابقات نبود چرا که این عنوان به کرواسی با ۳۵۲ حمله موثر رسید. تیم انگلیس با ۳۳۳۶ پاس صحیح بهترین تیم مسابقات از این نظر بود و کرواسی با ۳۰۱ عملکرد دفاعی موفق (سیو، تکل، دفع توپ) در بخش دفاعی نیز از بقیه تیم ها موفق تر نشان داد.

نیمار با ترتیب دادن ۲۷ حمله در بخش انفرادی موثرترین بازیکن هجومی مسابقات بود. ایوان پریشیچ با ۷۲ کیلومتر مسافت طی شده عنوان دونده ترین بازیکن را از آن خود کرد. سرخیو راموس با ۴۸۵ پاس صحیح بیش از هر بازیکن دیگری در این جام پاس سالم داشت. تیبو کورتوا برنده دستکش طلایی هم با ۲۷ سیو موفق ترین دروازه بان مسابقات بود تا نشان دهد با شایستگی برنده این عنوان شده است.

بازی تیم های بلژیک و تونس با داشتن ۳۱ حمله هجومی ترین بازی رقابت ها بود. این در حالی است که هر بازی جام به طور میانگین ۱۸.۵ حمله داشت. بازی تیم های بلژیک و پاناما با ۸ کارت زرد خشن ترین بازی مسابقات نام گرفت. همچنین دیدار تیم های اسپانیا و روسیه با ۱۲۳۵ پاس صحیح از این نظر رکورد مسابقات را از آن خود کرد.

جام جهانی ۲۰۱۸ با ۱۲ گل به خودی رکورد قبلی تاریخ مسابقات (۶ گل در جام جهانی ۹۸) را دو برابر کرد.

فیفا در مجموع ۴۰۰ میلیون دلار پاداش بین تیم های مسابقات تقسیم خواهد کرد. سهم فرانسه قهرمان رقابت ها ۳۸ میلیون دلار و کرواسی نایب قهرمان ۲۸ میلیون دلار است. تیم های سوم و چهارم نیز به ترتیب پاداشی ۲۴ و ۲۲ میلیون دلاری دریافت می‌کنند.

پاداش تیم های حذف شده در یک چهارم نهایی ۱۶ میلیون دلار و تیم های حذف شده در یک هشتم نهایی ۱۲ میلیون دلار است. همچنین تیم های حاضر در مرحله گروهی مسابقات پاداشی ۸ میلیون دلاری از فدراسیون جهانی فوتبال دریافت می‌کنند.

۷۷۱۲

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی کرواسی اختصاصی جام جهانی 2018 ویژه هری کین تیبو کورتوآ جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

 

منبع:فوتبالی

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • فولاد چین در تجارت جهانی پررنگ شد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت