Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:01:30 GMT

خسرویار: باید تمرکز بازیکنان بالا برود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۴۰۲۰

خسرویار: باید تمرکز بازیکنان بالا برود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان درباره اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه ای که این تیم برابر تیم فوتبال بزرگسالان برگزار کرد گفت: بازیکنانم در این دیدار خوب ظاهر شدند. بازی پایاپایی را شاهد بودیم. در این دیدار ملیکا قاسمی، برای اولین بار در دروازه ایستاد و با اعتماد به نفس نقش خود را ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: گل هایی که توسط تیم ملی فوتبال بزرگسالان به ثمر رسید تاکتیکی نبود و روی اشتباه فردی، به ثمر رسید. خوشبختانه خط دفاعی تازه هماهنگ شده و هافبک و فورواردها نیز عملکرد خوبی داشتتند. در واقع جا گیری در بازی را یاد گرفته اند و طبق خواسته های کادر فنی پیش رفتند. از لحاظ بدنسازی بازیکنانم در شرایط مناسبی قرار دارند و پا به پای بازیکنان تیم ملی فوتبال بزرگسالان در زمین مسابقه ، به رقابت پرداختند.

سرمربی تیم جوانان بانوان در ادامه بیان کرد: حدود دو ماه و نیم فرصت باقی مانده تا در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا حضور یابیم. در این فرصت در نظر داریم تا با تیم اردن یه دیدار تدارکاتی برگزار کنیم ضمن اینکه دو بازی  دوستانه با تیم ملی فوتبال بزرگسالان نیز برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: بازیکنان بزرگسال تجربه بالایی داشته و ملی پوشان جوان از تجربه این بازیکنان میتوانند استفاده کنند. معتقدم در بحث خط دفاع باید بیشتر کار کنیم. تورنمنت روسیه و ایتالیا بازیکنان در رده های مختلف حضور داشتند که برخی به تیم زیر 16 سال ملحق شده و برخی دیگر به بزرگسالان رفتند. تعدادی هم در این اردو حضور دارند. تجربه فردی بازیکنان تا حدودی خوب است اما ما نیاز به هماهنگی بیشتر تیمی داریم که امیدوارم در فرصت باقیمانده به اهداف خود برسیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی فوتبال رشد زمین آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال استقلال تهران در پایان دیدار برابر ذوب آهن توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیده و دوباره صدر را از آن خود کند. اتفاقات بعد از این دیدار را می خوانید:

* بعد از پایان سوت بازی، بازیکنان و کادر فنی به همراه هواداران سرود قهرمانی سر دادند.

*ماشاریپف که زننده گل اول استقلال بود به سمت هواداران رفت و با بوسیدن پیراهن استقلال، شادی این برد را با آنان تقسیم کرد.

* تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان را در آغوش گرفته و از آنان بابت تلاش بیش از اندازه شان تشکر کردند. بازیکنان استقلال در پایان این دیدار دور افتخار زده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ دادند.

* با اینکه دقایق زیادی از پایان بازی گذشته بود هواداران استقلال، ورزشگاه را ترک نکرده و همچنان غرق در شادی بودند.

* جواد نکونام به سمت دو جانباز که همیشه کنار زمین، تیم را تشوق می کنند رفت و هر دو را در آغوش گرفت.

* هوداران استقلال با شعار «ما به اینها نمی بازیم» به دیگر تیم ها نشان دادند که استقلال بازنده این دیدار نخواهد بود.

کد خبر 6098799

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!