Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد از دادستان‌ها خواست با تخلفات زیست محیطی و حوزه منابع طبیعی قاطعانه برخورد کنند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: از دادستان‌ها خواسته شده با تخلفات زیست محیطی و حوزه منابع طبیعی قاطعانه برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها و حساسیت‌های مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه حفظ حقوق بیت المال، منابع طبیعی و اراضی ملی است، تاکید کرد: روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها باید بر موضوع جنگل، دریا، رودخانه و همچنین شن و ماسه در استان حساسیت و مدیریت بیشتری داشته باشند.

این مقام قضایی در استان مازندران در ادامه افزود: از آنجایی که خوشبختانه روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌ها و قضات نگاهی حمایتی نسبت به این موضوع دارند امید است دستگاه‌های دیگر نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم با متجاوزین به حریم بیت المال برخورد و دست کسانی را که اقدام به دست درازی به منابع طبیعی می‌نمایند، کوتاه کنیم.

وی از همه مدیران دستگاه‌های قضایی و دولتی به عنوان محافظت کننده از اموال بیت المال و امین جامعه یاد کرد و افزود: هر جا مردم احساس کنند، مسئولان، امانتدار خوبی هستند در تقویت و اقتدار نظام حرکت کرده‌اند.

این مقام قضایی در ادامه با اشاره به بحث امنیت اظهارداشت: امنیت یک خواسته و انتظار به حق مردم است؛ کاهش جرایم و قاطعیت برخورد با مجرمان و عملکرد اقدامات نیروی انتظامی مورد انتظار مردم است.

حجت الاسلام تقوی فرد افزود: کاهش جرایم و تخلفات در استان مازندران نشان از اقتدار دستگاه قضایی و انسجام دستگاه انتظامی در محیط اجتماعی است که این امر نیز به همت و تلاش دیگر دستگاه‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری مازندران دستگاه قضایی نیروی انتظامی زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اخلالگران نظام اقتصادی و فضای مجازی برخورد می‌کنیم

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: برخورد لازم با اخلال‌گران نظام اقتصادی و مخلان فضای مجازی در اولویت اقدامات قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حسین رجبی بعدازظهر امروز -یکشنبه بیست‌وششم فروردین- در نخستین جلسه هماهنگی دادستان‌های شهرستان‌های استان قزوین در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: حمایت همه‌جانبه خویش را از اقدام نیروهای مسلح کشور در پاسخ به اقدامات شرورانه و ددمنشانه رژیم سفاک اشغالگر قدس را اعلام می‌داریم.

وی افزود: با استناد به کلام امام معتقد هستیم که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. در حوزه جنگ سخت نیروهای مسلح کشور ضربِ شصتْ و سیلی تدافعی خوبی در مقابل شرارت‌های دشمنان در شب گذشته به عنوان اقدام اولیه به صورت دشمن سفاک ایران اسلامی زدند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: لازم است در حوزه جنگ نرم هم در مقابل قلم به دستان و جیره‌خواران داخلی هم اقدامات لازم صورت پذیرد، از همین‌رو برخورد لازم با اخلالگران نظام اقتصادی و مخلان فضای مجازی در اولویت اقدامات قرار می‌گیرد.

رجبی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب، ادامه داد: اجرای این طرح همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است و از امروز ناهنجاری‌های اخلاقی را در استان پیگیری خواهیم کرد، در این طرح ۱۷۰ نفر نیرو در قالب ۱۰ تیم در حوزه عفاف و حجاب آموزش دیده‌اند که آن را عملیاتی می‌کنند.

کد خبر 744450

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم خراسان رضوی در پایش‌ های زیست محیطی کشور
  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • پیشگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی با ابتکار پژوهشگران کرمانی
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر
  • برخورد قاطع با صیادان غیرمجاز در رودخانه کارون شوشتر
  • برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی در قزوین
  • با اخلالگران نظام اقتصادی و فضای مجازی برخورد می‌کنیم
  • دپوی چوب آلات برای قاچاقچیان ناامن خواهد بود