Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، امیر عابدینی در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: اعتقاد دارم جام جهانی خوب، منظم و تمیز برگزار شد. ما هم حضور موفقی در این مسابقات داشتیم و نقاط ضعفی نیز همراه با این حضورمان وجود داشت. بهترین دستاورد ما حضور فغانی در جام جهانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این را هم که چهار امتیاز در مرحله گروهی این مسابقات گرفتیم و توانستیم عرض‌اندامی کنیم، به فال نیک می‌گیریم.

وی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه افزود: به نظرم برآیند کار ما در جام جهانی مفید بود. مردم هم از این عملکرد راضی بودند و این نشان می‌دهد کار فوتبال قابل‌قبول بوده است. کارلوس کی‌روش را هم باید از نظر عملکردی مورد بررسی قرار دهیم و به آن نمره قبولی یا متوسط بدهیم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در واکنش به درگیری لفظی کارلوس کی‌روش با برانکو ایوانکویچ و صحبت‌های رد و بدل شده میان این دو سرمربی تصریح کرد: من واقعاً از این موضوع تعجب کردم!‌ در هر صورت مدیریت در فوتبال بخش‌های مختلفی دارد و فقط بحث تخصصی نیست. وقتی می‌گوییم مدیریت تیم ملی یعنی این موضوع معنای عام پیدا می‌کند، نه خاص. مدیریت این است که بتوانیم تعامل و ارتباط برقرار کنیم، نه اینکه فقط روی موج احساسات عمل کنیم. باید به جامعه احترام بگذاریم. هر جامعه‌ای دارای کنش و واکنشی است و اگر مردم احساس کنند کسی به هویت آنها لطمه می‌زند مقابل آن خواهند ایستاد.

عابدینی ادامه داد: من از مواضع کی‌روش تعجب کردم. برانکو نشان داده مربی بزرگی است و در سطح فوتبال آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این مربی در سطح فوتبال جهان هم مطرح است. او مربی قابل قبول و باشخصیتی است. کی‌روش را هم در سطح جهانی می‌شناسند. توقع من این بود که او در چنین شرایطی در بستر خشنودی مردم حرکت کند نه اینکه خلاف آن عمل کند.

وی درباره بحث تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش و اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال قصد دارد قرارداد این سرمربی را تا پایان مسابقات جام ملتهای آسیا تمدید کند، گفت: آقای کفاشیان هشت سال در فدراسیون فوتبال زحمت کشید و یکی از گله‌مندی‌های او از فوتبال همین تحمل کی‌روش بود. این را به واقع می‌گویم. در جلسات متعدد از او شنیدم که معتقد بود کی‌روش به دنبال ایجاد تنش است. آقای تاج هم در یک جلسه خاص که برخی اصحاب رسانه در آن حضور داشتند ادعا کرد که باید کی‌روش را تا پایان جام جهانی تحمل کنیم، چون بهانه‌های کی‌روش تمام شدنی نیست و هر روز یک بهانه جدید می‌گیرد. ما نباید بگویم کی‌روش را به لحاظ فنی مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. من از نظر نظام مدیریتی در فوتبال صحبت می‌کنم. این وضعیت که هر روز کی‌روش نظام مدیریت ما را به چالش می‌کشد، فوتبال ما را دچار مشکل کرده و بهتر است یک تصمیم قاطع در مورد او گرفته شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان عنوان کرد: نمی‌دانم چرا دوستان ما در سطح وزیر و در سطوح بالاتر وقتی با آقایانی که از خارج به کشور می‌آیند می‌خواهند دست بدهند، مثل اینکه با فرشتگان آسمانی دست می‌دهند. آقایان واقعیت‌ها را کنار می‌گذارند و به این می‌پردازند که روی موج محبوبیت یک خارجی سوار شوند. آنها روی آن موج سوار می‌شوند. این روش هم باعث می‌شود آن فرد توقعاتش را به گونه‌ای بالا ببرد که حتی رئیس فدراسیون را یک تدارکچی بداند و در مقابل، او مواضعی بگیرد که رئیس فدراسیون مجبور شود برای احساسات مردم از مواضعش کوتاه بیاید. در مورد اینها باید روزی تصمیم گرفت و باید با قاطعیت هم تصمیم گرفت. من اعتقاد دارم ادامه کار با کی‌روش با سطح مدیریتی که الان در فدراسیون وجود دارد تقریباً مقدور نیست. مگر اینکه مثل دوره‌های قبل باز هم مسائل را تحمل کنیم و این حرکت را ادامه دهیم.

عابدینی در واکنش به اینکه با همه این اوصاف اما مردم کی‌روش را دوست دارند، گفت: واقعیت‌ها را نیز باید دید. من هم اعتقاد دارم که مردم کی‌روش را دوست دارند. من این حرف‌ها را می‌زنم در شرایطی که می‌دانم این اتفاق رخ داده است، اما باید کار را تجزیه و تحلیل کنیم و ببینیم که ایشان (کی‌روش) برای فوتبال ما چه کرده است. زمانی که شما به موضوع جمع‌آوری اعضای تیم ملی نگاه می‌کنید و می‌بینید که روی نیمکت بازیکنان لژیونر نشسته بودند اینها همه معنا و مفهوم دارد. چرا روی نیمکت تیم ملی بازیکنان لیگ ننشسته بودند؟ چرا با اینکه انتقادات زیادی به بازیکنان لیگ داخلی بوده است، اما اگر بخواهیم بازیکنان درخشان تیم ملی را معرفی کنیم با قاطعیت می‌توان گفت که آنها بازیکنان لیگ داخلی بودند. من اعتقاد دارم که باید مقداری بررسی کارشناسی شود. البته ممکن است محبوبیتی که از کی‌روش وجود دارد، کاذب باشد. ما در گذشته خیلی ها را دوست داشته‌ایم که بعد پشیمان شده‌ایم. ممکن است راجع به کی‌روش هم همین‌طور باشد، هرچند می‌دانم اگر این مصاحبه را برای او ترجمه کنند و برایش بفرستند یا ارسال کنند کی‌روش مواضع بسیار پرخاشگرانه‌ای خواهد گرفت!

وی درباره اینکه به نظر نمی‌آید اگر کی‌روش برابر انتقادات موضع بگیرد منطقی باشد، گفت: همه تجربه دارند. من از اوفارل که قبل از آقای مهاجرانی در تیم ملی بوده تا رایکوف و همین‌طور آدم‌های بزرگی مانند ایویچ همه را می‌شناسم. چه در زمانی که بازیکن بودم و چه در زمانی که به‌عنوان مدیر فوتبالی فعالیت می‌کردم با همه آنها ارتباط داشتم. مگر ایویچ جزو پنج مربی بزرگ دنیا نبود؟ آمد و رفتش را در ایران چه کسی متوجه شد؟ حضور او چقدر تنش داشت؟ همچنین بلاژویچ چقدر برای فوتبال ما تنش داشت؟ در ادامه هم خیلی‌ها به فوتبال ما آمدند و خدمت کردند، اما به هیچ عنوان ایجاد تنش نکردند و خدمات‌شان ارزنده بود و پایه‌گذار فوتبال نوین در ایران بودند. کسانی که به فوتبال، فرهنگ و اخلاق و رفتار ما بها دادند و همچنین توقعات‌شان در سطح بضاعت ما بود، اما بعضی از دوستان واقعاً این‌طور نیستند. باید منصفانه بگوییم که برخی‌ها این‌طور نیستند.

606

عابدینی تاج جام جهانی کی روش برانکو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عابدینی تاج جام جهانی کی روش برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: آقای مورایس، کادرشان و بچه‌های تیم آن‌قدر حرفه‌ای هستند که بدانند راهی که می‌روند، درست است و راه درست هم سرانجام دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلال امیدیان شامگاه امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ پس از برتری تیم فوتبال سپاهان مقابل ذوب‌آهن در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ‌برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان هستم. یک روز است که آمده‌ام و از اعتماد باشگاه سپاهان و شخص آقای ژوزه مورایس تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم هر کاری از دستم برمی‌آید، برای سپاهان انجام دهم.

وی درباره بازی امروز سپاهان مقابل ذوب‌آهن افزود: بازی سخت و بسیار مشکلی داشتیم. سپاهان در چند بازی گذشته نسبت به توانایی‌هایی که داشت، نتایج قابل قبولی نگرفته بود و فشار روی بچه‌های تیم بود. من در این چرخه بوده‌ام و از جای دیگری به اینجا آمدم و می‌توانم بگویم باشگاه‌های ایران آرزوی حضور هرکدام از بازیکنان سپاهان را در تیم‌شان دارند چرا که فوتبالیست‌های قابلی هستند.

مربی ایرانی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: فوتبال گاهی‌اوقات آن‌طور که دوست‌دارید پیش نمی‌رود و از نظر روحی و روانی بازیکن را پایین می‌آورد. ذوب‌آهن هفته قبل تراکتور را در خانه برده بود و سپاهان هم آن‌طور که باید و شاید نتیجه نگرفت‌. خوشبختانه بچه‌ها با صحبت‌هایی که آقای مورایس انجام داده بود با نظم کامل تا انتهای بازی نمایش خوبی ارائه کردند و مهم سه امتیاز بود که توانستیم کسب کنیم.

جلال امیدیان همچنین درباره اعتراضات هواداران سپاهان خاطرنشان کرد: هر باشگاهی با تماشاگر و هواداران زنده است. این اتفاقات در تمام دنیا رخ می‌دهد و ممکن است یک جاهایی نتایج باب‌میل نباشد، اما آقای مورایس، کادرشان و بچه‌های تیم آن‌قدر حرفه‌ای هستند که بدانند راهی که می‌روند، درست است و راه درست هم سرانجام دارد.

وی در پایان گفت: تماشاگران هم در هر صورت حق دارند و شاید گاهی احساسی شود و از نتایج راضی نباشند، اما این تیم و این کادر راه درست را می‌رود و مطمئن هستم که سپاهان با این راه در ادامه به روزهای اوج خودش برمی‌گردد.

صحبت‌های جلال امیدیان مربی تیم فوتبال سپاهان:

کد خبر 745603

دیگر خبرها

  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • ریش سفید فوتبال هستم و نکونام را نصیحت می‌کنم
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند
  • گزارش فیفا از تیم‌های مدعی در آسیا برای صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • نیمکت‌های لرزانی که برای فصل بعد، سرمربی ندارند!