Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، بر اساس این اطلاعات آماری، ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری دارای برق، ۹۹.۵ درصد دارای گاز و ۹۹.۴ درصد به آب لوله کشی دسترسی داشته اند، در عین حال خدمات فاضلاب شهری در اختیار ۵۳.۳ درصد خانوارها قرار دارد.

تلفن ثابت
همچنین در بخشی دیگر از این آمار ارائه شده از سوی بانک مرکزی آمده است که ۷۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد خانوارها به تلفن ثابت در سال ۹۶ دسترسی داشته اند.

اتومبیل شخصی، تلفن همراه و رایانه
این گزارش می افزاید : درصد خانوارهای شهری استفاده کننده از لوازم زندگی در سال ۹۶ هم نشان می دهد که ۹۶.۶ درصد خانوارها دارای تلفن همراه هستند، ‌۴۴.۶ درصد دارای رایانه (کامپیوتر)، ۹.۴ درصد دارای دوربین فیلم برداری، ۴۹.۴ درصد دارای اتومبیل شخصی و ۴۱.۶ درصد دارای ویدئو و دستگاه پخش لوح فشرده بوده اند.

حمام، کولر، شوفاژ دیواری

افزون بر این، این آمار نشان می دهد که ۹۹.۲ درصد خانوارهای شهری در محل سکونت خود در سال ۹۶ دارای آشپزخانه، ‌۹۹.۶ درصد دارای حمام، ۸۲.۶ درصد دارای کولر ثابت «شوفاژ دیواری»، ۱۹.۳ درصد دارای شوفاژ دیواری و ۴۵ درصد از انباری برخوردار هستند.

تلویزیون، یخچال و مورتورسیکلت

همچنین آمار بانک مرکزی برای سال ۹۶ حاکی از آن است که ۹۸.۳ درصد خانوارها دارای تلویزیون «سیاه و سفید و رنگی»، ۹۹.۶ درصد دارای یخچال، فریزر و یخچال فریزر، ۲۵.۵ درصد دارای رادیو، رادیو ضبط و ضبط صوت و ۱۶ درصد دارای موتورسیکلت بوده اند.

ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز

از سویی دیگر، در سال ۹۶ به میزان ۱۳.۱ درصد خانوارها صاحب دوچرخه (از نمره ۱۶ به بالا) بوده اند و ۸۸.۶ درصد نیز دارای ماشین لباسشویی، ۹۴.۲ درصد دارای جاروبرقی، ۹۹.۷ درصد دارای اجاق گاز و ۴۹.۲ درصد نیز دارای چرخ خیاطی بوده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بانک مرکزی شبکه های اجتماعی خانوار آمار تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد

به تازگی عکسی از ژیلا صادقی در فضای مجازی منتشر شد که تیپ و استایل متفاوت او مورد توجه قرار گرفت. به نظر می‌رسد این تصویر در حاشیه یکی از سفر‌های او به خارج از کشور گرفته شده است. چندی پیش این مجری با حضور در برنامه برمودا اظهار کرده بود که شهروند آمریکاست و شاید به آمریکا برگردد.

این عکس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران رو به رو شده است.

 

منبع: برترین ها

tags # ژیلا صادقی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • شهر و حیات مدنی
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش