Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی کشورمان در پستی اینستاگرامی قهرمانی فرانسه در مسابقات جام جهانی را تبریک گفت.

به گزارش وب سایت نود، کارلوس کی روش سرمربی ایران بعد از پیروزی فرانسه مقابل کرواسی در فینال مسابقات جام جهانی 2018، در پیام تبریکی خطاب به هر دو تیم در صفحه اینستاگرامش نوشت: "تبریک به فرانسه و همچنین کرواسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه با پیروزی در دیدار نهایی جام قهرمانی جهان را به دست آورد و کرواسی اعتبار و احترام برای بهترین تیم بودن و ارائه بهترین فوتبال.

تبریک به روسیه و مردمانش، به خصوص به طرفداران و همه کسانی که در سازماندهی رویداد جام جهانی همکاری کردند. عالی بودید."

2051

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: فرانسه کرواسی داخلی اختصاصی جام جهانی 2018 کارلوس کی روش جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر قدیمی از مبارزات زنان فرانسه برای گرفتن حق رای (فیلم)

حق رای زنان در فرانسه 80 ساله شد.

به گزارش عصرایران به نقل از فرانس 24، زنان فرانسوی برای اولین بار در 19 آوریل 1945 در انتخابات شهری و شهرداری‌ها شرکت کردند اما تلاش آنها برای این شکل‌گیری این اتفاق به سال قبل از این تاریخ بار می‌گردد.

پس از جنگ جهانی اول بسیاری از دموکراسی ها نقش محوری زنان در این درگیری‌ و جنگ‌ را به رسمیت شناختند اما زنان فرانسوی برای به دست آوردن این حق باید در انتظار جنگ جهانی بعدی می ماندند.

فرانسه در اعطای حق رای به زنان از سایر کشورهای اروپایی که در اوایل قرن بیستم این حق را به دست آوردند، عقب ماند.

زنان فنلاند در سال 1906 این حق را به دست آوردند و در بسیاری از کشورهای دیگر این قاره مانند دانمارک، آذربایجان، آلمان و گرجستان در دهه 1910 از حق رای محدود برخوردار شدند.

این در حالی بود که  فعالان فمنیستی فرانسه پس از جنگ جهانی اول برای برابری جنسیتی در فرانسه کارزار و کمپین برگزار کرده و مبارزه می کردند.

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زنان در عربستان صاحب حق رای شدند کسب حق رای زنان در بریتانیا 100 ساله شد حق رای زنان در جهان؛ از نیوزیلند تا عربستان/ پنجاهمین سالگرد رای زنان در سوئیس

دیگر خبرها

  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • تصاویر قدیمی از مبارزات زنان فرانسه برای گرفتن حق رای (فیلم)
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند