Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه ۱۳ هزار تخلف رانندگی در محورهای مواصلاتی اردبیل به ثبت رسید گفت: در حال حاضر در ۳۲ نقطه از محورهای استان ۶۴ دستگاه ترددشمار نصب شد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی رحمتی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس آمارهای به دست آمده از دستگاه‌های ترددشمار در سطح جاده‌های استان در سه ماهه نخست امسال بیش از 27 میلیون و 402 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیشترین تردد در محورهای استان را شامل محور اردبیل به آستارا و بالعکس با سه میلیون تردد دانست و تصریح کرد: محور خلخال به اسالم نیز با ثبت 76 هزار و 480 تردد، محور کم‌تردد استان اردبیل در سه ماهه نخست امسال بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در این مدت یک میلیون و 880 هزار تردد از استان خارج و یک میلیون و 892 هزار تردد نیز به استان وارد شده است.

رحمتی با اشاره به فعالیت دستگاه‌های ترددشمار در سطح جاده‌های استان بیان کرد: در حال حاضر در 32 نقطه از محورهای استان 64 دستگاه ترددشمار نصب شده و 27 دوربین ثبت تخلفات رانندگی نیز در این محورها فعالیت می‌کنند و 24 دستگاه دیگر نیز در حال نصب است.

وی گفت: در سه ماهه نخست امسال 13 هزار و 912 مورد تخلف رانندگی توسط دوربین‌های ثبت تخلفات ثبت و به پلیس راه ارسال شده است که بیشترین تخلفات ثبت شده تخلف از سرعت مجاز در محور قره‌آغاج به بران بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل متوسط سرعت در محورهای استان را 71.7 کیلومتر بر ساعت دانست و اظهار کرد: در مجموع دو میلیون و 85 هزار تردد در جاده‌‌های استان که شامل هشت درصد ترددها می‌شود در این مدت تخلف از سرعت مجاز داشته‌اند.

انتهای پیام/ ت

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت

فرماندار نطنز گفت: طی وقوع سیل در شهرستان نطنز هیچگونه خسارت جانی رخ نداد و در برخی محورهای مواصلاتی و جاده‌ای خسارت جزئی وارد شد.

محمد عباس ظریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: از حوالی ظهر امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_، بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در روستای صالح‌آباد با فاصله کم و شدت زیاد آغاز شد که به منجر به وقوع سیل شد.

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی و گزارش‌هایی که به فرمانداری شده بود، روزهای گذشته ستاد پیشگیری از وقوع بحران و حوادث در شهرستان نطنز تشکیل شد و تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان آمادگی لازم را داشتند.

فرماندار نطنز خاطرنشان کرد: امروز بعد از وقوع بارش رگباری در بخش مرکزی شهرستان در برخی از نقاط روان آب‌ها جاری شدند و رودخانه‌های فصلی فعال شدند.

ظریفی تاکید کرد: هیچ گونه حادثه جانی در این حادثه رخ نداد و به برخی محورهای مواصلاتی و جاده‌ای خسارت جزئی وارد شده و در حال حاضر هیچ راهی مسدود نیست.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت تحت کنترل است و هیچ کدام از شهرها و روستاها آبگرفتگی شدید ندارند.

فرماندار نطنز تصریح کرد: جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی، راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در وضعیت آماده‌باش هستند.

ظریفی گفت: هنگام وقوع سیل در محورهای مواصلاتی روستای صالح‌آباد مشکل داشتیم که دستگاه خدمات‌رسان به موقع اقدام کردند.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی‌ها این است که امشب بارندگی‌ها ادامه داشته باشد که دستگاه‌های امدادرسان در آمادگی کامل به سرمی‌برند و هشدارهای لازم به اهالی روستاها و مجموعه دهیاری‌ها و شهرداری‌ها داده شده است.

فرماندار نطنز خاطرنشان کرد: به مردم هم هشدار داده شده که تردد غیرضروری و در دامنه کوه‌ها و در بستر و حریم رودخانه‌های فصلی اسکان نکنند.

کد خبر 747277

دیگر خبرها

  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است