Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@17:22:52 GMT

ضرورت بازدید قضات از زندان‌ها

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۴۴۷۴

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های همدان، حسن محمد یاری مدیر کل زندان های همدان در اولین جلسه شورای اداری و برنامه ریزی در زندان جدید ملایر بر سرکشی روسای زندان ها از بندها، گفت‌وگوی حضوری با زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنان را مورد تاکید قرار داد .
محمد یاری افزود : زندان آبستن حوادث است و بایستی آمادگی برای مقابله با هر حادثه ای را داشته باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل زندان های همدان بر ضرورت بازدید قضات از زندان ها تاکید کرد و افزود : امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری با مجموعه های قضایی استان گام موثری برای رفع مسائل و مشکلات مددجویان برداریم تا روند رسیدگی به پرونده ها با سرعت بیشتری صورت پذیرد .
وی خاطر نشان کرد : یکی از راه های کاهش جمعیت کیفری در زندان ها تعامل مراجع قضایی با زندان و حضور مستمر قضات در زندان ها است.
مدیر کل زندان های همدان در بخش دیگری از سخنان خود بر اشتغال زندانیان تاکید کرد وگفت: اشتغال و حرفه آموزی زندانیان مورد توجه جدی قرار گیرد و اشتغال زندانيان در دوران حبس نقش عمده‌اي در ارتقاء امنیت و آرامش محيط زندان دارد.
در ادامه همچنین بر برگزاری کمیته اولویت های دهگانه سازمان در ستاد اداره کل و زندان های تابعه استان ، هماهنگی در امر ساخت و ساز و اقدامات عمرانی با اداره کل ،رسیدگی به امور سربازان و ارائه آموزش های لازم ، ،نظارت جدی بر فروشگاه ها، استفاده صحیح از دوربین های مدار بسته، كنترل مبادي ورودي به زندان ها ازجمله جلوگيري از ورود موادمخدر واقلام ممنوعه به زندان هاوصرفه جویی در هزینه ها از دیگر موارد مطرح شده در اولین شورای اداری بود که از سوی مدیر کل زندان های همدان تاکید ومقرر شد روسا و مسئولان ستادی موارد را تا حصول نتيجه لازم دنبال كند.
در اين جلسه ،مدير كل زندان هاي همدان ضمن شنیدن صحبت هاي روساي زندان ها و مسئولان ستادي در روند عملكرد هر يك از واحد ها و زندان هاي تابعه قرار گرفت و رهنمودها و دستور لازم را در خصوص مسائل و پیشنهاد های مطرح شده ارائه کرد .
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان بازدید از زندان اداره کل زندان های همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند

شریفی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی رفسنجان در کارگروه اشتغال در محل فرمانداری رفسنجان که با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: سامانه ملی رصد اشتغال از امروز سه شنبه باز شده است و متقاضیان جویای کار می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات و مشخصات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق سهمیه اشتغال اداره خود در این سامانه اقدام کنند.

شریفی بیان کرد: یکی دیگر از موارد مربوطه در حوزه اشتغال کمبود نیروی مهارت دیده در حوزه‌های مختلف صنایع و معدن است که قرار شد مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در خصوص آموزش نیرو‌های مورد نیاز صنایع و معادن تدابیر لازم را به کار بگیرد و اقدامات لازم را در خصوص تأمین نیروی مهارت دیده انجام و نیروی مهارت دیده تحویل جامعه دهد.

وی تصریح کرد: کمبود نیروی تخصصی در زمینه‌های برق، مکانیک، حفاری و ... به شدت در صنایع و معادن احساس می‌شود و امیدواریم در این حوزه بتوان گام‌های موثری برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند