Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:17:29 GMT

اصفهان| ذوب‌آهن فردا راهی مشهد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۴۵۰۲

اصفهان| ذوب‌آهن فردا راهی مشهد می‌شود

تیم فوتبال ذوب‌آهن برای انجام یک دیدار دوستانه با پدیده سه‌شنبه شب به مشهد سفر می‌کند. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن که پس از بازگشت از اردوی کرج تمرینات خود را در اصفهان پیگیری می‌کند، قصد دارد تا پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر یکی، دو دیدار تدارکاتی دیگر نیز برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، ذوبی‌ها سه‌شنبه شب به مشهد سفر می‌کنند تا در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال پدیده بروند. این دیدار از ساعت 18 چهارشنبه 27 تیرماه برگزار می‌شود.

شاگردان امید نمازی‌زاده پیش از این نیز در دیدارهایی دوستانه برابر تیم‌های پیکان، شهرداری ماهشهر و شهاب تهران به میدان رفته بودند.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از پنجشنبه 4 مردادماه آغاز می‌شود و ذوب‌آهن باید در همین روز به مصاف نساجی مازندران برود. جالب اینکه ورزشگاه محل برگزاری این دیدار هنوز از سوی میزبان مشخص و اعلام نشده است.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضاییان موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، رامین رضاییان در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد