Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی آیفیک؛ اولین جلسه دوره ششم هیات مدیره انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات فیلمسازی ایران عصر روز گذشته ۲۴ تیرماه برگزار شد و سمت مدیران جدید برای ۲ سال آینده مشخص شد.

در این جلسه به اتفاق آرا اسماعیل عفیفه به عنوان رئیس و ایرج محمدی به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و طهورا ابوالقاسمی به عنوان خزانه دار انجمن انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هیات مدیره مصوب کرد مهدی کوهیان دبیر فعلی انجمن تا ۱۵ روز آینده و انتخاب دبیر جدید انجمن همچنان به فعالیت خود به عنوان دبیر ادامه دهد.

مجمع عمومی عادی سالانه انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات فیلمسازی ایران ۳۱ خرداد ۹۷ برگزار شد که ایرج محمدی، اسماعیل عفیفه، سیدامیر پروین حسینی، نادر رضایی، آرمان زرین کوب، علی شیرمحمدی و طهورا (فاطمه) ابوالقاسمی به عنوان اعضای ششمین دوره هیأت مدیره این انجمن صنفی معرفی شدند.

مهناز مظاهری، اکبر تحویلیان، رسول توکلی، بهروز خوش رزم، محمدرضا هنرمند، احمدرضا گرشاسبی، حبیب اله الهیاری، محمد حسین بنایی، علی محمد زاده، اکبر سنگی، غلامحسین بای، علیرضا کریم زاده، پروانه مرزبان در ادوار قبلی عضو هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات فیلمسازی ایران بودند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ بیست و سوم در حال اتمام است و تیم ها به دنبال این هستند تا بتوانند با جذب نفرات مورد نظر برای فصل آینده تیمی پرقدرت را در لیگ بیست و چهارم روانه بازی ها کنند.

جواد نکونام که به دلیل عدم جذب بازیکن و اتفاقاتی که بین او و مدیرعامل استقلال افتاد، فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت و نتوانست در طول فصل نفرات مورد نظرش را جذب کند، به دنبال این است تا بتواند با شرایط موجود و اتفاقاتی که در استقلال رخ داده لیست نفرات مورد نظر را به اعضای هیات مدیره داده تا آنها هر چه زودتر نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر نکونام اقدام کنند.

قرار است هفته آینده جلسه ای میان اعضای هیات مدیره و سرمربی استقلال برگزار شود و در این جلسه نکونام لیست نفرات مورد نظر را به باشگاه ارائه کند تا هر چه زودتر نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام شود. البته نکونام در زمان خطیر لیستی را به مدیرعامل سابق استقلال داده بود اما با توجه به شرایط جدید و کنار رفتن خطیر، باید لیست جدید مجددا به اعضای هیات مدیره ارائه شود.

سرمربی استقلال امیدوار است که با تغییرات صورت گرفته در مجموعه استقلال و مالکیت هلدینگ خلیج فارس شرایط به گونه ای فراهم شود تا باشگاه بتواند نفرات مورد نظر کادر فنی را جذب کرده تا استقلال در فصل آینده مشکلات لیگ بیست و سوم را نداشته باشد.

کد خبر 6100370

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالا از مازندران
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند