Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، حسین نحوی نژاد در گفتگو با خبرنگاران افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از معلولان در سامانه سازمان بهزیستی ثبت نام کرده وپشت نوبت دریافت خدمات و کمک هستند که به دلیل محدودیت در منابع امکان پوشش و ورود آنها وجود نداشت که این مشکل به تازگی با مصوبه دولت و مجلس برطرف شده است.

وی از اختصاص اعتباری ویژه برای تحت پوشش قرار گرفتن نیازمندان پشت نوبت بهزیستی خبر داد و گفت: با اختصاص ۲ هزار ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه ها که مربوط به حمایت از اقشار فقیر است می توانیم حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار معلول را تحت پوشش قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور به صدور کارتهای معلولیت اشاره و تاکید کرد: با توجه به اینکه تمامی پروسه صدور کارت های معلولیت جدید دست سازمان بهزیستی نیست و همکاری بخشهای دیگر را می طلبید به همین دلیل صدور آن مدت زمان زیادی را طول کشیده و باعث نگرانی و خستگی معلولان می شد.

وی گفت: بنابراین قرار شد که ارائه کارتهای جدید فعلا متوقف شود و همان کارتهای قبلی به معلولان داده شود.

 نحوی‌نژاد افزود: معلولان می توانند خدمات مورد نیاز خود را با ارائه این کارتها دریافت کنند و تفاوتی ایجاد نخواهد شد و البته صدور کارتهای جدید را نیز دنبال خواهیم کرد .

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معلولان بهزیستی پوشش دولت و مجلس هدفمندی یارانه فقیر بهزیستی پارس ورود حمایت معلول چرخه پارس نیوز پشت نوبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی این تیم را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

شاگردان پپ گواردیولا نمایش بسیار خوبی را در این بازی ارائه کردند و توپ و میدان را در اکثر دقایق در اختیار داشتند اما نتوانستند از فرصت‌هایی که ایجاد کرده بودند استفاده کنند و در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که با درخشش لونین به سود رئال به پایان رسید.

آنچلوتی پس از پایان این بازی به سمت گواردیولا رفت و صحبتی با او داشت و در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« من به سمت پپ رفتم و به او به خاطر بازی خوبی که تیمش در این دیدار ارائه کرد تبریک گفتم.

برای او در ادامه فصل آرزوی موفقیت کردم. فصل گذشته این سیتی بود که توانست در لیگ قهرمانان صعود کند و این بار نوبت تیم ما بود. نتیجه امروز شاهکار بزرگی بود و من واقعا از عملکرد بازیکنانم خوشحال و راضی هستم.»

دیگر خبرها

  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • حکایت ویلچرهایی که اهدا می‌شوند و مسئولانی که پاسخگو نیستند | پای ما لنگ است و منزل بس دراز
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر