Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@06:02:12 GMT

خداحافطی عادل فردوسی پور از صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۴۶۵۸

در دو دهه گذشته همواره عادل فردوسی پور عضوی غیرقابل انکار از فوتبال ایران بوده است و پیوندی ناگسستنی ما بین او و فوتبال بوجود آمده است. این مجری محبوب در طول این سال ها همواره با مشکلاتی روبرو بوده است که به نقل از خود او باعث قوی تر شدن و مصمم تر شدن او شده است.

او بر اساس نامه ای خداحافظی خود را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه اینگونه آمده:

با سلام و عرض ادب خدمت همه ملت عزیز ایران به ویژه فوتبال دوستان عزیز که در همه این سالها به بنده لطف و عنایت ویژه داشتند. این نامه دردناک ترین متنی است که در تمام زندگی خود به قلم برده ام چرا که در مورد معشوقه خود یعنی فوتبال است. در همه این سالها سعی من بر این بوده است که بتوانم لحظات زیباتری را در زندگی شما ایجاد کنم. تمامی این سالها در تمام برنامه ها تلاش کرده ام  که نام عادل زینت بخش برنامه هایم باشد.

اکنون احساس من بر این است که نیاز به مصالحه با ارزش ها و اصول هایم مرا در شرایط سختی قرار داده است و مرا مصمم به تصمیمی همچون نوشیدن زهری در جام‌ بلورین کرده است. میخواهم از همه شما مردم قدرشناس ایران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در این مدت به بنده اجازه خدمت رسانی عطا نمودند تشکر کنم.

همچنین از تمامی عوامل برنامه 2018 و مردم عزیز ایران بخاطر فاجعه اسف بار عدم حضور کارلوس پویول فوتبالیست محبوب اسپانیا در برنامه عذرخواهی میکنم و امیدوارم کارلوس عذرخواهی مرا پذیرا باشد. و آخرین صحبت من تشکر از عوامل بسیار سختکوش  برنامه نود و 120 است که مردم در همه حال نسبت به بنده لطف و عنایت ویژه داشتند.


دست همه مردم ایران را میبوسم.
با سپاس عادل فردوسی پور
24 تیرماه 1397»

حال باید دید در روزها و سال هایی که بازار خداحافظی های سوری در فوتبال ما داغ است، عادل فردوسی پور نیز این رویه را در پیش گرفته است و یا ما فوتبالدوستان دیگر از داشتن این مجری و گزارشگر محبوب محروم خواهیم بود.

ورزش 11

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم

در نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه ملی سال ۱۴۰۳، ضمن اشاره به اینکه برنامه «محفل» با ۲۷.۹ درصد و «زندگی پس از زندگی» ۲۷.۱ درصد توجه مخاطبین سازمان صداوسیما بودند، بیان شد که میزان کاربران اپلیکیشن تلوبیون با رشد ۲۵-۲۰ درصدی روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه ملی سال ۱۴۰۳ در روز سه شنبه ۲۸ فروردین‌ماه در سالن کوثر سازمان صداو سیما با حضور سلیم غفوری قائم مقام معاونت سیما، محسن شاکری نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما، علی بخشی‌زاده معاون صدا، مجتبی کشوری مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما و احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون برگزار شد.

در این نشست، سلیم غفوری پیرامون تعداد هر نوع از برنامه‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد: ما در این ماه ۱۰ برنامه ویژه افطار، ۹ برنامه سحر، ۱۵ برنامه ترتیل خوانی در شبکه‌های مختلف، ۱۵ برنامه مناجات‌خوانی و حدود ۵۰ ویژه برنامه مرتبط با ماه مبارک رمضان داشتیم.

وی افزود: براساس تفکیک ساختار، ۵۰ درصد برنامه‌های ماه رمضان، گفتگو محور، ۱۴ درصد مسابقه، ۲۴ درصد نماوا و کلیپ، ۷ درصد برنامه‌های گزارشی و حدود ۵/۳ درصد هم پویانمایی بوده است.

غفوری ضمن بیان اینکه برای نوروز نیز برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده بود، اظهار کرد: شبکه یک برنامه «ایران دوست داشتنی» را داشت. شبکه دو برنامه «هموطن» و «شصتادیا» را داشت. شبکه سه برنامه‌های «معرکه»، «پانتولیگ» و «مردان آهنین» را داشت. شبکه نسیم نیز برنامه «مهمانی» را داشت.

قائم مقام معاونت سیما خاطرنشان کرد: شبکه نسیم برنامه «برمودا» و «بگو بخند» را نیز پخش کرد. از سویی امسال شبکه چهار سیما برنامه تازه‌ای به نام «سرزمین شعر» داشت که مورد استقبال هم قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ادامه، محسن شاکری‌نژاد رئیس مرکز تحقیقات صدا و سیما، طی سخنانی گفت: طبق اعلام سازمان صداوسیما، «محفل» با ۲۷.۹ درصد و «زندگی پس از زندگی» ۲۷.۱ درصد توجه مخاطبین سازمان صداوسیما بودند. سال گذشته زندگی پس از زندگی پرمخاطب‌ترین برنامه افطار با ۲۶ درصد مخاطب بود و محفل نسبت به سال قبل رشد داشته است.

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون نیز در این نشست، به سه شبکه پر بیننده در مقطع ۲۴ ساعت پایان سال اشاره کرد: طبق آمار تلوبیون در ۲۴ ساعت منتهی به سال، ۱۱۲ هزار و ۵۴۶ آی پی منحصر بفرد در لحظه سال تحویل شبکه سه را تماشا می‌کردند. بیش از ۴۰ هزار آی‌پی مخاطب شبکه یک بودند و بیش از ۳۰ هزار آی‌پی شبکه دو را تماشا می‌کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی همچنین اظهار داشت: کاربران تلوبیون در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز با اینترنت رایگان خانگی مخابرات، تلوبیون را تماشا می‌کردند.

مدیرعامل تلوبیون ادامه داد: همچنین رشد بسیار خوبی در میزان استفاده از تلوبیون در «بیگ اسکیرین» یا صفحه بزرگ در این ایام به دلیل امکان اینترنت رایگان، ایجاد شد.

خورشیدی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز تلوبیون بیشترین نصب اندروید تی وی را در میان تمام اپلیکیشن‌ها داشت. این میزان مصرف حدود ۲۵-۲۰ درصد افزایش داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور (عکس)
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد