Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:53:05 GMT

کاهش دما تا چهارشنبه در خوزستان تدوام دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۴۶۶۳

کاهش دما تا چهارشنبه در خوزستان تدوام دارد

اهواز - ایرنا - سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: کاهش دما که از ابتدای هفته جاری در خوزستان رخ داده تا چهارشنبه تداوم دارد.

محمد سبزه زاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند کاهش سه تا پنج درجه ای دما با شدت و ضعف تا روز چهارشنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.
وی گفت: از اواخر وقت امروز دوشنبه تا اواخر سه شنبه در بعضی ساعات وزش باد در برخی نقاط خوزستان قابل انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سبزه زاری افزود: در 24 ساعت گذشته امیدیه و آبادان با 47 و ایذه با 21 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط خوزستان گزارش شده است.در این مدت دمای هوای اهواز حداکثر به 46 و حداقل به 28 درجه سانتیگراد رسید.
در 2 هفته گذشته دمای هوای بسیاری از نقاط خوزستان به بالاتر از 49 درجه سانتیگراد و تا 53 درجه سانتیگراد نیز رسید.
بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری خوزستان و اطلاعیه هواشناسی مبنی بر افزایش دما، تمامی ادارات دولتی، بانک ها و شرکت های استان به منظور کاهش مصرف برق در چهارشنبه 2 هفته گذشته تعطیل شدند.
3004/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسي خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رطوبت هوا در خوزستان افزایش می‌یابد

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی فعالیت سامانه بارشی ضعیف تا اواخر روز دوشنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید گاهی تندباد لحظه‌ای به ویژه در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خوزستان خواهد شد.

وی اضافه کرد: بارش در دیگر نقاط استان خوزستان به صورت رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود. همچنین از روز سه‌شنبه همچنان در ارتفاعات استان رگبارهای پراکنده و رعد و برق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: تا فردا با توجه به جریانات جنوبی افزایش رطوبت و کاهش دید ناشی از آن در مناطق جنوبی، ساحلی و تا حدودی مرکز استان پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری بیان کرد: از اواسط امروز تا اواخر چهارشنبه نیز وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خوزستان متوسط تا نسبتاً شدید خواهد بود و احتمال خیزش گرد و خاک محلی و موقتی در این مناطق نیز وجود دارد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته آبادان با ۳۹ و ایذه با ۱۰.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۸.۶ و حداقل به ۲۲.۴ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6084341

دیگر خبرها

  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • رطوبت هوا در خوزستان افزایش می‌یابد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق