Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:49:18 GMT

ذوب‌آهن راهی مشهد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۴۶۷۲

ذوب‌آهن راهی مشهد می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که تمرینات پیش فصل خود را از ۲۶ خردادماه در اصفهان آغاز کرده بود، تاکنون دیدارهای دوستانه‌ای را مقابل پیکان، شهرداری ماهشهر و شهاب تهران برگزار کرده است. همچنین این تیم قرار است چهارشنبه از ساعت ۱۸ در مشهد به مصاف تیم فوتبال پدیده خواهد رفت.

ذوب آهن که در فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی لیگ دست یافت و در لیگ قهرمانان آسیا نتوانست به جمع ۸ تیم پایانی صعود کند، در اولین دیدار خود در فصل جدید روز پنجشنبه هفته آینده باید به مصاف نساجی برود و این در حالی است که هنوز مکان برگزاری دیدار با نماینده قائمشهر برای سبزپوشان اصفهانی مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4348350 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی تدارکاتی تيم فوتبال پديده تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال انگلیس والیبال تیم ملی فوتبال کرواسی تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال فرانسه کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در این پیام آمده است:

 تیم سپاهان در برابر ذوب‌آهن در یک مسابقه حساس و پرفشار تاکتیکی در ورزشگاه نقش جهان به یک پیروزی مهم دست یافت.

بدینوسیله از جدیت، دوستی، همراهی و همدلی بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم سپاهان کمال تشکر را داریم.

همچنین از هوادارانی که در طول ۹۰ دقیقه مسابقه روز گذشته سپاهان مقابل ذوب‌آهن به صورت شایسته به حمایت از تیم خود پرداختند و نتیجه حمایت خود را دیدند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تاکید بر حمایت خود از تیم فوتبال، اعلام می‌نماید کلیه اقدامات لازم در راستای پیشبرد فعالیت‌های تیم در حال پیگیری و انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • عکس/ رژه روز ارتش در سراسر کشور
  • مراسم رژه روز ارتش در اصفهان و مشهد
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود