Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: تمام هجمه هایی که به شورای نگهبان وارد می‌شود یا از روی ناآگاهی است یا توسط افراد مغرض و منافق عنوان می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: یکی از نهادهایی که در حاکمیت وجود دارد شورای نگهبان است که پاسدار قانون اساسی است و حقیقتا اگر وجود نداشته باشد در تفسیر قوانین و تائید صلاحیت ها و اجرای اصل قانون اساسی احتمال به بیراهه رفتن فراوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وجود این شورا به عنوان پاسدار قانون اساسی در انقلاب اسلامی و اصل حاکمیت نظام یک امر واضح و روشن است.

وی افزود: با این حال و با وجود جایگاه ویژه شورای نگهبان امروزه به این شورا هجمه می شود، در حالی که تاکنون اجازه تصویب به قوانینی که اشکال شرعی و قانونی دارد نداده تا کشور را به بیراهه ببرد یا چالشی از حیث شرعی و قانونی ایجاد کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از جایگاه های ویژه ای که قانون به شوای نگهبان اعطا کرده تائید صلاحیت‌های مناصب ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری است زیرا اگر این جایگاه والا نباشد به یقین افراد ناصالح در این مناصب قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا بیان داشت: این شورا در مسیر خود امور را درست انجام داده و در چارچوبی که در قانون اساسی برای این نهاد مشخص شده حرکت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام هجمه‌هایی که به شورای نگهبان وارد می شود یا از روی نا آگاهی است یا توسط افراد مغرض و منافق عنوان می‌شود که نتوانستند به مناصب حکومتی دست یابند در نتیجه به شورای نگهبان حمله می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم