Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@21:56:12 GMT

تسهیلات اشتغالزایی به رونق تولید کمک می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۴۷۲۰

تسهیلات اشتغالزایی به رونق تولید کمک می کند

به گزارش ایرنا، سلمان خدادادی روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان که در شهرستان رزن برگزار شد، افزود: وزارت کار تمام تلاش خود را می کند تا با تسهیلات، به ایجاد اشتغال کمک کرده و مانع از پول پاشی شود.
وی ادامه داد: ما هر چه داریم از مردم داریم و باید رضایت آنها را به دست آوریم و در این راه مجلس شورای اسلامی به دنبال همکاری با دولت در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با تقدیر از عملکرد استاندار همدان گفت: عملکرد استانداران در مجلس شورای اسلامی بررسی می شود و در این زمینه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان از استانداران موفق کشور در حوزه اشتغالزایی است.
گفتنی است؛ کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان امروز با حضور علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان رزن از توابع استان همدان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، ربیعی به منظور شرکت در کارگروه اشتغال و شورای اداری به استان همدان سفر کرده و بهره برداری از درمانگاه شهرستان رزن از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان همدان است.
تعهد اشتغال استان همدان در سال 96 بیش از 19 هزار و 800 شغل بود که از زمان اجرای این تعهد تاکنون بیش از 28 هزار شغل ایجاد شده است.
7523/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان همدان اشتغال خدمت رسانی رفاه اجتماعی مجلس شورای اسلامی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علیرضا توری در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال گفت:  وام‌های تکلیفی طرح‌های اشتغالزایی بر عهده این نهاد‌ها در این شهرستان هنوز پرداخت نشده است.

وی تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ این شهرستان را ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از تبصره ۱۸ برای ۲۷۰ نفر تسهیلات در شهرستان پرداخت شده است.

توری ادامه داد: تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان فرصت وجود دارد و دستگاه‌ها برای جذب همه اعتبارات اختصاصی از سهم شهرستانی تلاش کنند.

فرماندار بستان آباد از اجرای طرح‌های نوپا و حتی منحصر به فرد و نیازمند حمایت و پشتیبانی در برخی از روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود: دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های شهرستانی برای شناسایی و معرفی آنها برای دریافت تسهیلات مورد نیاز اقدام کنند.

 

دیگر خبرها

  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • رشد ۱۴ برابری تسهیلات مکانیزاسیون باغبانی در همدان
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی