Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلژیک بر اساس آمار ارائه شده از سوی فیفا بهترین تیم در فاز گلزنی معرفی شد.

به گزارش شریان نیوز،پیش از برگزاری دیدار پایانی جام جهانی ۲۰۱۸ و بر اساس آمار ارائه شده از سوی فیفا بهترین تیم در فاز گلزنی تیم بلژیک معرفی شد. این تیم که در بازی رده‌بندی با عبور از سد انگلیس بر سکوی سوم جهان تکیه زد، ۱۶ گل به ثمر رسانده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معدل گل زده این تیم در هر بازی ۲۸/۲ است. 

در جام جهانی ۲۰۱۸ و پیش از بازی پایانی ۱۶۳ گل به ثمر رسید و معدل گل در هر بازی ۶/۲ بود. 
شاهد تغییر چهره بهترین تیم حمله‌کننده و بهترین تیم پاس‌دهنده بودیم. این عناوین که پیش‌تر در اختیار تیم‌های برزیل و اسپانیا بود، در اختیار تیم انگلیس قرار گرفت. 
۳۲۱ حمله از سوی تیم انگلیس در ۷ بازی که پشت سر گذاشت، به ثبت رسید. این تیم همچنین تعداد پاس‌هایش را به عدد ۳۳۳۶ رساند و اسپانیا را کنار زد. 
این نشان می‌دهد تیکی‌تاکا‌ترین تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ انگلیس بود؛ تیمی که اگرچه در بازی رده‌بندی هم مغلوب تیم بلژیک شد، اما از تیم انگلیس سال‌های قبل خیلی بهتر است و با ادامه این روند می‌تواند به کسب جام امیدوار باشد. کارشناسان فوتبال در جزیره بریتانیا می‌گویند تیم ساوت‌گیت کم‌تجربه بود، اما با ۷ بازی که در جام جهانی ۲۰۱۸ پشت سر گذاشت، نشان داد تیم توانمندی است و با این تجربیاتی که کسب کرده، می‌تواند به آینده‌ای روشن برسد. 
همچنین بر اساس اعلام فیفا دفاعی‌ترین تیم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بوده است. همان‌طور که پیش‌تر گفته بودیم این تیم در بازی‌های انجام داده ۲۷۲ مهار و دفع توپ داشته است. این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی با شکست در برابر کرواسی از گردونه بازی‌ها کنار رفت. 
پیش‌تر ایران به عنوان بهترین تیم در فاز دفاعی معرفی شد و منتقدان هم این‌طور می‌گفتند که ایران دفاعی‌ترین تیم جام جهانی است در حالی که این‌طور نیست و این عنوان را میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ به خود اختصاص داد. 
از بین تیم‌هایی که در این چهار فاز بهترین شدند، بلژیک سوم و انگلیس چهارم شده است و تیم روسیه هم همان‌طور که اشاره شد، موفق به صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌ها شد و البته بازنده‌ای سربلند بود به این خاطر که در برابر کرواسی فینالیست در ضربات پنالتی حذف شد.   منبع: خبرورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان اسپانسر فیفا شد!‏

به گزارش "ورزش سه"، شرکت نفت عربستان، آرامکو، امروز رسما ‌‏قراردادی چهار ساله با فیفا امضا کرد و به‌عنوان شریک تجاری اصلی ‌‏فیفا در حوزه انرژی معرفی شد. ‏

آرامکو به این ترتیب حق تبلیغات به‌عنوان اسپانسر اصلی در جام ‌‏جهانی 2026 و همچنین جام جهانی زنان 2027 را به دست آورد. ‏

قرارداد چهارساله امروز بین فیفا و آرامکو تا سال 2027 اعتبار دارد. در ‌‏بیانیه‌ای که توسط دو طرف منتشر شده علت این همکاری تعهد به ‌‏ابداع و توسعه تاکید شده است. آرامکو و فیفا اعلام کردند قصد دارند ‌‏با استفاده از قدرت و جذابیت فوتبال، فعالیت‌های اجتماعی مختلفی ‌‏را در گوشه و کنار دنیا سازمان بدهند. ‏

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، بعد از امضای قرارداد اسپانسری با آرامکو ‌‏گفت: "خوشحالیم که ورود آرامکو را به خانواده شرکای جهانی خانواده ‌‏فیفا تبریک بگوییم. این شراکت به ما برای برگزاری تورنمنت‌های بزرگ ‌‏فوتبال در سال‌های آینده کمک می‌کند. این قرارداد باعث می‌شود فیفا ‌‏بهتر بتواند از 211 عضو خود حمایت کند. آرامکو تجربه گسترده‌ای در ‌‏برگزاری یا کمک به برگزاری رقابت‌های بزرگ ورزشی دارد و متعهد است ‏برای گسترش ورزش در رده‌های سنی پایه فعالیت کند. امیدواریم در ‏سال‌های آینده با این شرکت در پروژه‌های مختلفی همکاری کنیم". ‏

دیگر خبرها

  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!