Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: باشگاه با بازیکن مصدوم قرارداد نمی‌بندد و پول بیت‌المال را الکی خرج نمی‌کند.

حسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص انتقال علی کریمی از تیم فوتبال سپاهان به استقلال، اظهارداشت: از شما می‌شنوم که با کریمی قرارداد بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید در این خصوص بیشتر صحبت کنیم و تصمیم نهایی را بگیریم.

وی در مورد اینکه دکتر نوروزی پزشک تیم فوتبال استقلال گفته که علی کریمی مصدوم است و باشگاه این بازیکن را جذب کرده است، گفت: دکتر نوروزی باید بداند که اگر علی کریمی مصدوم باشد با او قراردادی بسته نمی‌شود. کادر پزشکی باید بازیکن را از لحاظ سلامت تایید کند و پس از آن با او قرارداد بسته شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه شاید این قرارداد با نظر وینفرد شفر سرمربی این تیم صورت گرفته، خاطرنشان کرد: با شناختی که از شفر دارم فکر نمی‌کنم او چنین کاری کرده باشد. باشگاه با بازیکن مصدوم قرارداد نمی‌بندد و پول بیت‌المال را بیهوده خرج نمی‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن زمانی استقلال علی کریمی پزشکی قانونی مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت

یکی از بازیکنان خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به بیماری، از این باشگاه جدا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سرجیو سائول کوینترو چاوز در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال با مدیران باشگاه استقلال خوزستان به توافق رسید و روز 16 اسفند سال 1402 با این باشگاه قرارداد بست.

پس از امضای قرارداد، این هافبک 25 ساله اکوادوری در تست‌های ایفمارک شرکت کرد و مشخص شد که به هپاتیت B مبتلاست. بعد از این اتفاق، نام چاوز از فهرست تیم استقلال خوزستان خارج شد تا آبی‌های اهوازی بتوانند بازیکن دیگری به خدمت بگیرند که محمد آبشک را از فولاد خوزستان جذب کردند.

آبشک به استقلال خوزستان پیوست

کوینترو که یک دقیقه هم برای استقلال خوزستان بازی نکرد، پنجمین بازیکن خارجی این تیم در لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌رفت که خیلی زود از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شد.

باشگاه استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات زمستانی توانست ساویو روبرتو از برزیل، آسو رستم از عراق، دوستونبک تورسونوف از ازبکستان و عثمان اندونگ از سنگال را به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت