Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه استقلال شب گذشته با بازیکنی قرارداد بستند که از خط خوردن او از لیست تیم ملی به دلیل مصدومیت زمان زیادی نمی‌گذرد.

به گزارش صدای ایران از مهر، بعد از مطرح شدن قرارداد علی کریمی با استقلال، شائبه مصدوم بودن او پیش آمد. به خصوص که وی به تازگی از لیست شاگردان کی‌روش به همین دلیل خط خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها او را به تست‌های پزشکی مربوطه اعزام کردند و سرانجام شب گذشته با او قراردادی به مدت یک فصل منعقد کردند. این اتفاق در حالی افتاد که ۴۸ ساعت قبل ملکی عضو هیات مدیره این باشگاه در خصوص همین بازیکن اظهار داشته بود که وی مصدوم بوده و «درست بشو هم نیست.»

با این شرایط مشخص نیست که آیا ملکی از شرایط سلامت این بازیکن اطلاعی نداشت و بدون داشتن اطلاعات اظهار کرده بود یا اطلاعات ملکی درست بوده و این بازیکن آسیب دیدگی مزمنی دارد و باشگاه استقلال با این شرایط او را به خدمت گرفته است.
البته باتوجه به واکنش معاون پزشکی باشگاه استقلال پیامی که وی منتشر کرد، چنین به نظر می‌رسد که فرضیه دوم محتمل‌تر باشد که در این صورت کریمی اولین بازیکنی نیست که در این فصل در حالی به استخدام باشگاه در آمد که آسیب دیدگی داشت. در هر دو صورت قطع به یقین باید گفت بین مسئولان رده بالا در باشگاه استقلال هماهنگی لازم وجود ندارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال بازیکن خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش قدس آنلاین، قرارداد طارمی با باشگاه  پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفت‌وگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آن‌ها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمونه اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • طعنه سنگین و خبرساز رضا رشیدپور به رئیسی + ویدئو