Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب گفت: مقرر شد ظرف چند هفته آینده نشستی با حضور تعدادی از اعضای ۲۲ کمیته تخصصی اقشار در تهران برپا شود و پیرامون راهکار‌های برون رفت از مشکلات بحث وتبادل نظر صورت گیرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سیدمحمدحسینی درباره مصوبات جلسه اخیر هیئت رئیسه جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب گفت: در این جلسه مقرر شد، علاوه بر جلسات دبیران کمیته‌های اقشاری که هر دو هفته یک بار در حال برگزاری است، ظرف چند هفته آینده نشستی با حضور تعدادی از اعضای ۲۲ کمیته تخصصی اقشار در تهران برپا شود و تحلیلی از اوضاع اقتصادی کشور و تصمیمات و اقدامات جبهه ارائه شود؛ و پیرامون راهکار‌های برون رفت از مشکلات بحث وتبادل نظر صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: همچنین قرارشد با فعالیت مضاعف دفتر سیاسی جبهه، به طورمنظم و مداوم مباحث و رخداد‌های کشور در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی رصد و مواضع جبهه به اطلاع مردم و نیرو‌های انقلاب برسد تا شاهد همگرایی و انسجام بیشتر در شرایط خطیر کنونی باشیم.   حسینی خاطرنشان کرد: دراین جلسه همچنین گزارشی از شکل گیری و ساماندهی و تعیین دبیران استانی کمیته‌های اقشار ارائه و بر این نکته تاکید شدکه با شتاب بیشتر شاهد تعیین اعضای این کمیته‌ها درمراکز استان و شهرستان‌ها باشیم.   عضو شورای مرکزی جمنا تصریح کرد: در این جلسه اعضای هیئت رئیسه جمنا، دیدار و بیانات رهبرمعظم انقلاب با دولت را بسیار ارزنده و راهگشا و راهنمای عمل دولتمردان دانسته و اظهار امیدواری کردند دولت این اهتمام و عنایت رهبری را پشتوانه مستحکم و مقتدری برای تحول و تحرک بیشتر قلمداد کند و با اقتدار و صلابت از منافع مردم دربرابر زیاده خواهی دشمن دفاع کند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جمنا دولت حوزه های سیاسی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا صبح چهارشنبه در همایش رژه یگان‌های نظامی در روز ارتش جمهوری اسلامی در رشت اظهار کرد: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی از ماندگارترین یادگاری‌های امام راحل است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه حضرت امام ارتش را احیا و حفظ کرد، گفت: ارتش وحدت گر یگان‌های نظامی در عرصه‌های مختلف بوده است.

امیر اکرمی نیا با اشاره به رشادت‌های ارتش در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح خود را وقف حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی کرد لذا ارتش جمهوری اسلامی میدان دار بحران‌ها در کشور است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به پیگیری راهبردهای کشور بیان کرد: قوی‌تر شدن کشور و نقش آفرینی و تقویت نظامی ایران اسلامی در منطقه و جهان از مخم ترین اهداف ارتش و دیگر نیروهای مسلح بوده است.

اکرمی نیا با بیان اینکه نیروهای مسلح اجازه تعرض به هیچ احدی را نمی‌دهد، گفت: صیانت از تمامیت ارضی کشور و بازدارندگی خط قرمز ارتش جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی به تشریح پیام‌ها و دستاوردهای وعده صادق پرداخت و تصریح کرد: ارتقا سطح بازدارندگی دستاوردهای مهم وعده صادق برای نظام بوده است.

وی با بیان اینکه وعده صادق پیام‌های هوشمندانه و هوشیارانه برای دوستان و دشمنان دارد، افزود: تنبیه متجاوز گران و تعرض کنندگان به کشور و مرزهای سرزمینی پیام مهم وعده صادق است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه اسرائیل در سراشیبی نابودی است، گفت: اسرائیل در محدوده کوچکی محبوس شده است.

اکرمی نیا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شکست پذیر و نابود شدنی است، گفت: دولت‌های غربی باید بدانند که اسرائیل رو به زوال است و هزینه‌های هنگفت برای این رژیم جعلی یک اشتباه استراتژیک است.
وی با بیان اینکه اسرائیل خانه عنکبوت است، افزود: پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل پیام شفاف وعده صادق است لذا آزادی غزه و فلسطین از مسیر مقاومت می‌گذرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه استیفای حقوق ایران در عرصه‌های بین المللی پیام بزرگ دیگر وعده صادق است، گفت: تنها راه توقف و نابودی رژیم جعلی اسرائیل مقاومت است.

کد خبر 6080646

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است