Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرح خطوط کلی موفقیت توسط رهبر پیشگام صنعت ژاپن و دنیا را در کتاب «اخلاق مدیریت روشن‌بین» بخوانید.

به گزارش خبرنگار ادبیات و کتاب خبرگزاری آنا، همین نکته که مؤلف کتاب «اخلاق مدیریت روشن‌بین» نجات‌بخش اقتصاد ژاپن از خاکسترهای جنگ جهانی دوم و مؤسس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی جهان است برای ایجاد رغبت جهت مطالعه این کتاب کافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «اخلاق مدیریت روشن‌بین: نه برای لقمه‌ای نان» با موضوع «فلسفه موفقیت مالی و پیروزی» نوشته «کونوسوکه ماتسوشیتا» رهبر پیشگام صنعت ژاپن و دنیا کتابی کم‌حجم و خوانا برای علاقه‌مندان به مدیریت، که دربرگیرنده‌ی بخش‌های مختلف در حوزه مدیریت است.

این اثر دارای 7 فصل اعم از «منابع انسانی»، «خرد جمعی»، «مدیریت خلاق»، «روحیه خدمت‌گزاری»، «مسئولیت اجتماعی»، «چالش و رشد»، «مدیر ایده‌آل» و بخش‌هایی همچون «شکستی در کار نیست»، «دردسرهای شهرت»، «محتاط بودن بهتر از ورشکستگی»، «رشد در مبارزه برای هدف است»، «به سوی غنای معنوی»، «سکان‌دار جدید» و «رهبران فردا» است.

این کتاب حاصل رویکردی یگانه و عمیقاً فکر شده به موفقیت مالی و پیروزی شخصی یکی از ماهرترین مدیران کسب و کار قرن است، که می‌تواند منبعی گران‌بها در راستای یادگیری برای مدیران امروز و رهبران فردا باشد.

انتشارات سپهر خرد چاپ هشتم کتاب «اخلاق مدیریت روشن بین» نوشته «کونوسوکه ماتسوشیتا» با ترجمه محمود متحد در 167 صفحه روانه بازار نشر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم

صحبت های حسن روشن در حاشیه بازی نمادین بین تیم های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور.

دانلود (30.9MB)

دیگر خبرها

  • انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص)/جانمایی بیش از ۲۰۰ المان شهری در قم
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • رویکرد تقویت و اصلاح نور و رنگ در راستای بهبود کیفیت منظر شهری
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • اخلاق خوب از کجا سرچشمه می گیرد؟