Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی،مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند گفت: استفاده غیرمجاز از آب شرب علاوه بر خسارت به شبكه، مخاطرات بهداشتي را نیز به دنبال دارد، بنابراین از اولويت هاي كاري این امور، پيگيري، شناسايي و قطع اين انشعابات است.
ندائی جوان با بیان اینکه این انشعابات بيشتر برای  کاربری ساخت و ساز بود که مصارف زیادی هم داشتند افزود: در مکاتبات انجام شده با متخلفان نسبت به برآورد آب بهاء مصرفی اقدام و همچنین تبدیل انشعابات غیرمجاز به مجاز در دستور کار این امور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین اصلاح هشت کیلومتر از شبکه توزیع آب شهر طبس نیز آغاز شد.
محمدزاده مقدم مدیر امور آب و فاضلاب طبس گفت:  اصلاح شبکه های توزیع آب، برای بهبود فشار شبکه و توزیع مناسب آب انجام می شود که با این اقدام فشار شبکه به ویژه در پیک مصرف بهبود خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: انشعابات آب قطع انشعاب غیر مجاز خراسان جنوبی امور بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع چهار فقره تغییر کاربری غیر مجاز در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،مهرداد فولاد اظهار کرد: بدنبال صدور دستور‌ دادستانی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل‌ واحدحقوقی‌ و گشت 131 مدیریت‌ جهاد ‌کشاورزی آمل با همراهی‌ عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب روستاهای شادمحل و کته‌پشت علیا از بخش مرکزی کردند. 



مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل افزود: یک‌ بنا (اسکلت بتونی) در قالب ماده ‌3، سه‌ مورد تفکیک و دیوارکشی و یک مورد فونداسیون بنا در قالب تبصره 2 ماده 10 قلع و قمع و هزار و 950 متر‌مربع از زمین کشاورزی آزادسازی شد.



فولاد با بیان اینکه تغییرکاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی خط قرمز جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: اکیپ صیانت از بستر تولید این شهرستان با هرگونه تغییرکاربری‌های غیر مجاز برخورد قانونی خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت و توان در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است از تمامی مالمکین اراضی کشاورزی خواست بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به ساخت و ساز نکنند.

دیگر خبرها

  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • خسارت ۱۲۰ میلیاردی باران به زیرساخت‌های برق قشم‌
  • قلع و قمع چهار فقره تغییر کاربری غیر مجاز در آمل