Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گسترش شبکه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: آزمون بهورزی در اسفند ۹۵ در استان برگزار شد که در نهایت ۱۲۸ نفر از دانش آموزان از شهرستان های مختلف استان در این دوره پذیرفته شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جمشید مشایخی جم امروز (25 تیر) در مراسم آغاز سی امین دوره بهورزی و بازآموزی برنامه‌های سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه این تعداد دانش آموز در چهار آموزشکاه استان آموزش خواهند دید، اظهار داشت: از 128 دانش آموز، 42 نفر در دو آموزشگاه بیرجند و 86 نفر در شهرستان های طبس، قاین و فردوس آموزش خواهند دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه محتوای آموزشی آموزشگاه های سراسر استان یکسان است، گفت: بهورزان بعد از طی 16 هفته ای، دوره ای را در یکی از خانه های بهداشت به صورت عملی طی خواهند کرد و سپس در یک دوره تئوری دیگر شرکت خواهند کرد و بعد از آن برای شروع بکار به مرکز بهداشت روستای مشخص شده می روند.

 

مدیر گسترش شبکه‌ای معاونت بهداشتی علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه بهورزان باید تمام دوران خدمت خود را در روستای مشخص شده خدمت کنند، تاکید کرد: امکان جابجایی برای این افراد وجود ندارد و به هیچ وجه به جایجایی آنها موافقت نخواهد شد، چراکه این نیروها فقط برای روستا بکار گرفته می شوند.

 

مشایخی با بیان اینکه این دانش آموزان در مجموع حدود 578 ساعت آموزش خواهند دید، گفت: مربیان بهورزان از نیروهای توانمند دانشگاه علوم پزشکی هستند که برای این دوره انتخاب شدند.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز ترامپ جشن های دهه کرامت روز دختر فوتبال حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع تصادف دولت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خراسان جنوبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و ۶ شعبه هلال‌احمر استان به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف در آماده باش هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی کاوسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، اظهار داشت: 6 شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

وی گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف بیشتر است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

کاوسی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

وی بیان کرد: در حال حاضر 4 نفر در جاده خوسف- معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند