Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که تمرینات پرسپولیس از هفته‌ها پیش آغاز شده، اما علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش این تیم هنوز در تمرینات حاضر نشده است. بیرانوند از ۱۵ روز زمان استراحت ملی پوشان هم استفاده کرد و با خانواده اش به ترکیه سفر کرد و تا توانست خستگی را از تن به در کرد و انتظار می‌رفت با پایان مرخصی ملی پوشان این گلر ملی پوش در تمرینات حاضر شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است تا برانکو منضبط و اخلاق گرا حسابی از او شاکی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوند باید روز گذشته در تمرینات حاضر می‌شد و خود را به برانکو معرفی می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد و امروز هم او در تمرینات حاضر نشد تا شایعاتی مبنی برجدایی او مطرح می‌شد قوت بگیرد.

علیرضا بیرانوند با درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ توجه تیم‌های صاحب نام را به خود جلب کرد و با مهار ضربه پنالتی رونالدو تحسین رسانه‌های خارجی را برانگیخت، اما مسئولان پرسپولیس به علت محرومیت نقل و انتقالاتی قصد دارند این بازیکن ملی پوش را تا نیم فصل دوم حفظ کنند تا با کمبود بازیکن مواجه نشوند.

گرشاسبی سرپرست پرسپولیس اعلام کرد که بیرانوند ۸ پیشنهاد خوب اروپایی دارد و چند پیشنهاد هم به باشگاه رسیده است و تیم‌های خواهان این دروازه بان منتظر تصمیم مدیران سرخپوش هستند.

تیم‌های دینامواوکراین، بشیکتاش ترکیه، تورینو ایتالیا و تیم‌های از هلند و پرتغال خواستار به خدمت گرفتن بیرانوند هستند و حتی این گلر ملی پوش مدعی است پیشنهاد دینامو اوکراین قطعی است، اما این دروازه بان دوست دارد به تورینو برود.

بیرانوند با پرسپولیس قرارداد بلندمدت دارد و اگر قصد جدایی از این تیم را دارد باید رضایت باشگاه را جلب کند، اما اعضای هیئت مدیره و برانکو با جدایی این دروازه مخالفت کردند.

با توجه به اینکه بیرانوند با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد بنابراین سهم عمده مبلغ قرارداد این دروازه بان با یک تیم خارجی به باشگاه می‌رسد. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که از سنگین‌ترین پیشنهاد خارجی به بیرانوند حدود ۳۰ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس می‌رسد که این مبلغ می‌تواند بسیاری از مشکلات مالی پرسپولیس حل کند به شرطی که برانکو از گلر ملی پوش خود دل بکند.

بیرانوند بار‌ها در مصاحبه هایش از علاقمندی به پرسپولیس و هواداران صحبت کرده است این روز‌ها سرمست از پیشنهاد‌های خارجی در تمرینات حاضر نمی‌شود تا به نوعی به شایعات جدایی اش دامن بزند.

هر چند بیرانوند اعلام کرده است که پرسپولیس را در روز‌های سخت تنها نمی‌گذارد و اگر قصد جدایی داشته باشد از نیم فصل دوم از این تیم جدا می‌شود، اما باید دید او به قولش عمل می‌کند و نیم فصل در سرخپوشان پایتخت می‌ماند یا از همان ابتدای فصل ساز جدایی اش را کوک می‌کند.

البته برانکو گلر هموطنش را روی نیمکت دارد، اما رادوشوویچ در بازی‌های تدارکاتی در اردوی کرواسی عملکرد خوبی نداشت و همین موضوع باعث نگرانی برانکو شده است و او مخالفت خود را با جدایی بیرانوند اعلام کرد.

تکلیف علیرضا بیرانوند باید در روز‌های آینده مشخص شود تا خیال برانکو از پست دروازه بانی راحت شود.

بیشتر بخوانید: برانکو: بیرانوند باید در تمرینات امروز حاضر می‌شد

انتهای پیام/  

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!

علیرضا بیرانوند گچ دست خود را باز کرد.

طرفداری | علیرضا بیرانوند که از ناحیه دست راست خود دچار مصدومیت شده بود، گچ دستش را باز کرد.

علیرضا بیرانوند با تمام شدن دوران مصدومیتش، مشکلی برای همراهی پرسپولیس در دیدارهای آینده این تیم ندارد. امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس، جانشین بیرو در درون دروازه پرسپولیس شد و در سه دیدار، سه کلین‌شیت را ثبت کرد.

بیرانوند حالا با باز شدن گچ دستش، می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • حاشیه کار دست بیرانوند داد | این دروازه بان جایگزین خوبی برای اوست
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!