Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا جلالی مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران ضمن تبریک ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (ع) اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های شهردار تهران مبنی بر تکریم و خدمت رسانی به خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان معزز، خصوصا پدران و مادران شهدا‌ی والا مقام به عنوان چشم و چراغ در مجموعه شهرداری تهران، الویت اصلی مدیریت شهری در سالجاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خانواده شهدا را سرمایه مهم انقلاب دانست و افزود: خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است و بر عهده همه رهروان راه شهداست که ضمن پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت از خانواده شهدا باید در رفع مسایل و مشکلات آن‌ها قدم برداریم.

مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران از ارتقاء و تغییر وضعیت فرزندان شاغل شهدا در شهرداری تهران گفت: در اولین دیدار شهردار تهران با خانواده‌های شهدای شهرداری تهران در خرداد ماه سالجاری، با دستور شهردار تهران ۱۸ فرزند شهید قراردادی تغییر وضعیت شدند و امیدواریم به پاس کرامت ایثارگران نیز با تصویب ماده ۲۱ طرح جامع ایثارگری فرزندان این عزیزان جانشین و جذب شوند.

جلالی در ادامه از اعزام خانواده‌های شهدای شاغل شهرداری تهران به تور‌های زیارتی خبر داد و گفت: یکی از افتخارات شهرداری تهران در دوره جدید اعزام خانواده شهدا و ایثارگران شهرداری تهران در قالب کاروان زیارتی به نجف اشرف است که توفیق خدمت به این عزیزان را دوچندان کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مناطقی که در بررسی پرونده‌های ایثارگران هیچ ریزشی نداشته، منطقه چهار بوده است، گفت: در بررسی پرونده‌های ایثارگران مناطق و برگزاری جلسات شورای تحول به ریاست شهردار منطقه چهار، پرونده ۳۸ ایثارگر منطقه بررسی و تا کنون هیچ ریزشی در این منطقه اتفاق نیفتاده است که جای خوشحالی دارد.

مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران در ادامه با تقدیر از زحمات ارزنده مدیریت شهری منطقه چهار در رفع مسائل ایثارگران شاغل در منطقه و دیدار هفتگی با خانواده‌های شهدا افزود: منطقه چهار به عنوان پایتختی در پایتخت، دارای وسعت و دغدغه‌های فراوان عمرانی و خدمت رسانی است که در این میان مدیریت منطقه چهار در توفیق خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران پیشی گرفته به صورت هفتگی با این عزیزان دیدار و گفتگو می‌کند و در حوزه خدمت به ایثارگران از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در دور اول سفر ریاست جمهوری گفت: مصوبات این سفر در حوزه بنیاد شهید ۱۰۰ درصد اجرایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سعید هژبری در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست، گفت: این مهم که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است، سبب جهش کشورمان در همه عرصه‌ها خواهد شد.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ 5 میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت، افزود: اعتبارات این حوزه علاوه بر تقویت باید به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

هژبری با اشاره به اینکه ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: گلزارهای شهدا از هر نظر باید متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

وی دولت سیزدهم را بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه عنوان کرد و گفت: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده های آنها و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و غیره آن‌ها برای مدیران علاوه بر وظیفه یک توفیق از جانب الهی است.

118 گلزار مطهر شهدا در استان ایلام وجود دارد

 سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام نیز با بیان اینکه 118 گلزار مطهر شهدا در این استان  وجود دارد، به پنج مصوبه با اعتبار 5 میلیارد تومان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دور اول سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: این مصوبات به صورت 100 درصدی اجرا شده است.

محمد رحیمی افزود: این پروژه ها شامل ساماندهی گلزار مطهر شهدای صالح آباد، هیندمینی، حاجی حاضر ایوان و سیداکبر دهلران بوده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه در حوزه اقامتی و رفاهی پروژه های مناسبی در دست اجراست، گفت: زائرسرای مهران با 60 درصد پیشرفت فیزیکی و با 2 هزار و 400 مترمربع یکی از این پروژه هاست.

وی تصریح کرد: توسعه خانه های ایثار، ساخت مسکن و اهدای زمین به ایثارگران و پرداخت تسهیلات اشتغال برای جامعه هدف از مهمترین اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سال جاری است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح