Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مردم اراک همزمان با هفته عفاف و حجاب تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده در اراک و دیگر شهرستان های استان مرکزی با حضور بانوان برگزار شد. 

مردم اراک به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب  در حمایت از حجاب و عفاف با برگزاری تجمع با شکوه حافظان حریم خانواده در پارک ملت اراک بر رعایت بیشتر حجاب در جامعه تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی در حوزه عفاف و حجاب چون چادر حجاب برتر لبیک به امر رهبر، حسین حسین شعار ماست ،حجاب افتخار ماست، بنیان خانواده در سایه عفاف است و صیانت از خون شهید رعایت حجاب است خواستار رعایت بیشتر حجاب شدند و نشان دادند که به حجاب خود افتخار میکنند و حجاب را باعث صیانت از حریم خانواده میدانند.

برپایی ایستگاه صلواتی، غرفه نقاشی کودک و مشاوره ا زجمله برنامه‌های جانبی این تجمع بود. در این تجمع بانوان و دختران اراکی پیام آورانِ متانت و شرافت و عزت و عفت شدند.

مردم شهرهای دیگر استان مرکزی هم با سر دادن شعارهایی با موضوع عفاف و حجاب این روز را گرامی داشتند .

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تجمع حافظان خانواده عفاف و حجاب اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست

غالب بانوان عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند و خود را متعهد می‌دانند عده اندکی هستند که رعایت نمی‌کنند که عده قابل توجهی از آنها با اندک تذکری رعایت می‌کنند باز در میان آنها انگشت شمار هستند که مقاومت می‌کنند در برابر قانون.

فراجا در چارچوب‌های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می‌دادند به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می‌کند فرق بگذارند اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

اجرای این طرح جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است این کار به عنوان ضابط قوه است و اگر مشکلی باشد باید به قوه قضاییه ارجاع شود.

لایحه عفاف و حجاب هنوز به تصویب نهایی و ابلاغ نرسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور