Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،این مجمع با حضور اصحاب رسانه و مدیران اداره ورزش و جوانان استان اردبیل و نمایندگان ارگانهای مربوطه برگزار گردید.

در ابتدای برنامه دو بانوی کاندیدای انتخابات برنامه های خود را اعلام نمودند.به عنوان رئیس فعلی هیات،رزومه ای از  خدمات انجام شده را گزارش نمودند.

خانم فاطمه ولیزاده دیگر کاندیدای این انتخابات به محدودیتهای خویش اشاره نمود و از وضعیت موتورسواری بانوان و عدم اجازه فعالیت خویش انتقاد نمودند و از تبعیض بین هیات شهرستانهای مختلف گلایه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رای خود در انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل عنوان نمود بنده به عنوان عضوی از هیات به این امر افتخار می نمایم و ریاست یا عدم ریاست برای بنده تفاوتی ندارد.

سپس اعضای حاضر به رای گیری پرداختند و خانم عزیزه تراز با 15 رای  به عنوان رییس هیات انتخاب شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان نیز با تشکر از مدیریت مقتدر در راس فدراسیون خواستار جذب جوانان به این رشته پرهیجان علی الخصوص برای جوانان شد.

آقاخانی از بخش خصوصی درخواست نمود که این رشته را یاری نمایند و در بخش توریسم و گردشگری خواستار توسعه این رشته گردید.

ایشان ضمن تبریک به خانم تراز خواستار تلاش بیشتر و جلسات مستمر با هیاتهای شهرستانها گردید.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی مهندس صیدانلو نیز ضمن تشکر ار مجموعه مدیریت استان برای انتخابات مجمع در فضایی صمیمانه و دوستانه از هیاتها و باشگاهها و پیشکسوتان نیز قدردانی نمود.

ایشان از هر دو کاندیدا تشکر نمود و ریاست خانم عزیزه تراز را تبریک گفته و از خدمات گذشته ایشان تشکر نمودند و از اینکه در استان دو خانم کاندیدا شدند نشان از علاقه مندی و اهمیت این ورزش در استان دانستند.

وی با اشاره به رسالت فدراسیون اتومبیل رانی به رویکرد فرهنگی این رشته ورزشی اشاره نمود که غایت آن افزایش مهارت رانندگی عموم مردم می باشد.

وی با اشاره به مرکب امروزه انسانها که خودرو می باشد به حدیث پیامبر که آموزش اسب سواری را توصیه نموده بودند امروزه نیز مرکب انسانها را خودرو دانست.

ایشان به طرحی اشاره نمود که به شورای امنیت کشور ارسال شده است تا بانوان نیز بتوانند موتورسواری نمایند و در استانهای مختلف رویکرهای مختلف وجود نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل رئیس فدراسیون برگزار برنا هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد

قرار است شورای امنیت طی روزهای آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گورهای جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روزهای آینده نشستی را پشت درهای بسته به درخواست الجزایر درباره گورهای جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

بر اساس گزارش الجزیره، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گورهای جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. 2 گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس