Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

اکبر ترکی در گفت‌وگویی در خصوص بسته پیشنهادی اروپا برای ادامه برجام، اظهار کرد: هنوز این بسته پیشنهادی به نمایندگان مجلس ارائه نشده است. وزیر امورخارجه و برخی از دولتمردان مواردی را به شکل مبهم گفته‌اند. دولت باید این بسته پیشنهادی را به مردم و مجلس ارائه کند و از کارهای دزدکی بپرهیزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه باید تمام موارد بسته پیشنهادی اروپا مورد بررسی قرار گیرد، افزود: قطعاً این بسته پیشنهادی باید باز شود تا هم مردم و هم نمایندگان ملت در جریان آن قرار گیرند. اگر نمی‌خواهند در جلسه علنی بسته پیشنهادی اروپا را مطرح کنند در جلسه غیرعلنی مجلس باید آن را ارائه کنند.

نماینده مردم فریدن و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بسته پیشنهادی اروپا حتماً باید موارد پنج‌گانه‌ای که مقام معظم رهبری فرموده بودند رعایت شده باشد تا به منافع ملی کشور لطمه وارد نشود. اگر این موارد پنج‌گانه لحاظ نشده باشد به معنی بازی در آوردن طرف مقابل است. در این بسته پیشنهادی نباید در مورد برنامه موشکی ایران و حضور ایران در منطقه سخنی به میان آمده باشد.

ترکی تصریح کرد: از طرف دیگر در این بسته باید فروش نفت ایران تضمین شده باشد و مراودات بانکی ایران هم تأمین شده باشد. اگر نتوانیم مراودات بانکی را داشته باشیم و نفت مان را هم نتوانیم بفروشیم دیگر نمی‌توانیم هیچ تعاملی با غرب و اروپا داشته باشیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: ایران برجام را نقض نکرد و طرف مقابل بود که این معاهده هسته‌ای را نقض کرد. بنابراین اگر اروپا منافع ایران را تأمین نکند دیگر برجامی وجود ندارد که ایران بخواهد از آن خارج شود. ایران به تعهدات خود عمل کرد، اما آمریکا از برجام خارج شد و تمام دنیا این موضوع را می‌داند. 

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: برجام بسته پیشنهادی اروپا به ایران منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه IOC درباره تضمین امنیت المپیک ۲۰۲۴

کمیته بین‌المللی المپیک درباره تضمین امنیت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ بیانیه داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، IOC پس از حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در نزدیکی مسکو، همچنان به مقامات فرانسوی برای تضمین امنیت در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس اعتماد دارد.

هراس غربی‌ها از تبدیل شدن المپیک پاریس به هدفی تروریستی

سرویس رسانه‌ای کمیته بین‌المللی المپیک در این مورد به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: مثل همیشه، مسئولیت ایمنی مسابقات المپیک برعهده کشور میزبان است. آنها به IOC اطلاع دادند که برای چندین سال با این فرض کار کرده‌اند که بالاترین اقدامات ایمنی ممکن است موردنیاز باشد. طبق معمول، همکاری بین‌المللی بسیار نزدیک نیز وجود دارد. بر این اساس و همچنین گزارش‌های منظمی که کمیته بین‌المللی المپیک از آنها دریافت می‌کند، ما به مقامات فرانسوی و همکاری نزدیک آنها با شرکای بین‌المللی خود کاملاً اعتماد داریم.

در غروب 22 مارس، تروریست‌ها در تالار شهر کروکوس در نزدیکی مسکو اقدام به تیراندازی کردند. بر اساس آخرین داده‌های کمیته تحقیقات روسیه طی این حمله تروریستی 139 نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی نقض حقوق مردم غزه را متوقف کند
  • آمادگی جنوا برای فروش آلبرت گودموندسون با پیشنهادی ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورویی
  • قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!
  • انصارالله یمن کمربند خود را برای نبرد طولانی با آمریکا بسته‌ است
  • قیمت عجیب شیر الاغ/ قیمت هر کیلو تا ۲ میلیون تومان
  • اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • بیانیه IOC درباره تضمین امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • پرفروش‌ترین خودروها در اروپا