Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:18:39 GMT

۱۷ هزار متر مربع از اراضی ملی کلاردشت خلع ید شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۵۴۱۰

۱۷ هزار متر مربع از اراضی ملی کلاردشت خلع ید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید مشایخ با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار مترمربع اراضی ملی در کلاردشت باز پس گرفته شد افزود: این عرصه که در جوار روستای مجل رودبارک کلاردشت قرار داشت بر اساس حکم قضایی توسط یگان حفاظت و همکاری کلانتری به منابع طبیعی بازگردانده شد.

وی ارزش این عرصه را بیش از ۵ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: این عرصه تجاوزی که با دیوار محصور شده بود، تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره منابع طبیعی کلاردشت با تاکید بر اینکه با هرگونه تخریب و تجاوز به عرصه های ملی و منابع طبیعی به شدت برخورد می شود، افزود :کد امداد جنگل ۱۵۰۴ آماده دریافت پیام‌های مردمی در رابطه با آتش سوزی و تجاوز به عرصه های منابع طبیعی است.

کد خبر 4348420

منبع: مهر

کلیدواژه: عملیات آزادسازی منابع طبیعی غرب مازندران کلاردشت بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف دهه کرامت یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲ هزار هکتار از اراضی ملی اردبیل به بیت المال

جلال‌ آفاقی گفت: ارزش تقریبی اراضی که در سال ۱۴۰۲ به بیت المال بازگردانده شده است، به حدود چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال می‌رسد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: یک هزار و ۷۳ فقره پرونده در این زمینه در سال گذشته تشکیل شده و یک هزار و ۱۴۱ متهم نیز به جرم تعرض به حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان اردبیل تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

او با اشاره به انجام ۱۹ هزار و ۱۸۱ اقدام پیشگیرانه در سال گذشته بدون تشکیل پرونده، بر اقدام‌های به‌هنگام دستگاه‌های متولی بر اساس اختیارهای قانونی در راستای جلوگیری از تخریب، تصرف و تجاوز به اراضی و منابع طبیعی تاکید کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند
  • جذب ۴ هزار نیرو برای حفاظت از منابع طبیعی کشور
  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در سیاهکل
  •  برخورد قانونی با چرای دام در عرصه‌های جنگلی و مرتعی شهربابک
  • ۱۲۵ میلیون هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی در قلمرو فرسایش آبی است
  • بازگشت ۲ هزار هکتار از اراضی ملی اردبیل به بیت المال
  • رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان سوادکوه
  • پیش‌بینی تولید ۱۲۰ هزار نهال در نهالستان موقت بهار طی سال‌جاری