Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  صبح امروز در دیدار موحد،رئیس کل دادگستری استان کرمان با رودری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان وشیخ اسدی،مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آخرین وضعیت بودجه ای پروژه های عمرانی دادگستری شهر کرمان به ویژه مجتمع قضائی جرائم امنیتی و مواد مخدر کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان کرمان در این جلسه اعلام کرد: با تکمیل وافتتاح پروژه های عمرانی دادگستری کرمان بیش از 18 هزار متر مربع به فضای اداری دادگستری استان افزوده خواهد شد.

یدالله موحد اظهار داشت: در سال جاری 5 هزار و 820 متر مربع فضای اداری شامل:ساختمان های دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان، دادگستری شهرستان انار، دادگاه عمومی بخش کشکوئیه و دادگاه عمومی بخش ساردوئیه به فضای اداری دادگستری استان کرمان افزود شده است

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان به پروژه های در حال ساخت در مناطق محروم استان از جمله ساخت دادگستری های ریگان، فهرج، قلعه گنج، رودبار جنوب و نرماشیر اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف دستگاه قضایی، تسهیل دسترسی مردم به مراجع قضائی برای دریافت خدمات قضایی است که با بهره برداری از این پروژه ها بسیاری از مشکلاتی دادگستری و مردم حل خواهد شد.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان خاطرنشان ساخت: دادگستری استان کرمان برای رسیدن به نقطه مطلوب علاوه بر فضای فیزیکی به افزایش 150 هزارمتر مربع فضای اداری نیازمند است.

 

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بزرگ‌ترین پروژه ذخیره‌سازی باتری در اروپا

توسعه‌دهنده هلندی باتری‌های گیگا، مجوز ساخت پروژه سیستم ذخیره انرژی باتری ۶۰۰/۲۴۰۰ مگاوات ساعتی در بلژیک را دریافت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، توسعه‌دهنده هلندی باتری‌های گیگا، مجوز ساخت پروژه سیستم ذخیره انرژی باتری (BESS) با ظرفیت ۶۰۰/۲۴۰۰ مگاوات ساعت در بلژیک به نام لاک‌پشت سبز گیگا را دریافت کرده است. این پروژه که قرار است بزرگ‌ترین ذخیره‌سازی باتری در اروپا باشد، در مجاورت یک ایستگاه فشار قوی ۳۸۰ کیلوولت جدید قرار دارد که توسط اپراتور سیستم انتقال برق بلژیکی اداره می‌شود.

این پارک باتری جدید در یک شهرک صنعتی ساخته خواهد شد که در گذشته محل کارخانه تولید روی بوده است و پیش از اجرای این پروژه برنامه‌هایی برای احداث یک پارک باتری مشابه در آن توسط یک شرکت انرژی دیگر وجود داشت. انتظار می‌رود ساخت‌وساز این پارک در سال ۲۰۲۵ آغاز شود و تخمین زده می‌شود در سال ۲۰۲۸ تکمیل شود. به گفته توسعه‌دهنده، این سیستم نقش کلیدی در گذار انرژی بلژیک و اروپا ایفا خواهد کرد.

بزرگ‌ترین پارک ذخیره‌سازی باتری در بلژیک

پروژه ذخیره‌سازی باتری بلژیک دارای ۲۰ باتری هر یک با یک اینورتر، ۱۸۵ ترانسفورماتور فشار متوسط، پنج ترانسفورماتور فشار قوی با ظرفیت کل ۱۵۰۰ مگاولت و همچنین ۲۵ هزار و ۶۵۰ متر مربع منطقه کاشت خواهد بود. توسعه‌دهنده طرح اعلام کرده است که این پروژه پس از راه‌اندازی، میانگین مصرف انرژی ۳۳۰ هزار خانواده را در سال ذخیره می‌کند و آن را به شبکه برق بازمی‌گرداند.

با توسعه ذخیره‌سازی انرژی در مقیاس کاربردی در مکان‌های استراتژیک، قیمت انرژی پایدارتر خواهد شد و اروپا کمتر به واردات انرژی فسیلی وابسته خواهد بود. از سوی دیگر اجرای این پروژه با راه‌اندازی بزرگ‌ترین باتری در اروپا، ظرفیت ذخیره‌سازی بسیار بیشتری را برای این قاره در سال‌های آینده خواهد داشت.

توسعه‌دهنده هلندی قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ ساخت سیستم ذخیره‌سازی پنج گیگاواتی از پروژه را به پایان برساند. این سازنده هلندی پیش از این نیز یک باتری ۱۲/۷.۵ مگاوات ساعتی را در سال ۲۰۲۰ و به دنبال آن سیستم دیگری با ظرفیت ۲۵/ ۴۸ مگاوات ساعت در سال ۲۰۲۲ در هلند تحویل داده است. در حال حاضر نیز پروژه دیگری را برای ساخت یک پارک باتری ۳۰۰ مگاواتی تنها در فاصله ۱۵ کیلومتری از مکان تأسیس لاک‌پشت سبز گیگا واقع در شهر کینروی بلژیک در دست توسعه دارد.

کد خبر 746526

دیگر خبرها

  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • ساخت بزرگ‌ترین پروژه ذخیره‌سازی باتری در اروپا
  • تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود
  • قطار وعده‌ها برای ساخت راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری