Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر به برنامه‌های دهه  کرامت که در استان زنجان توسط تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، اشاره کرد و افزود: در این دهه بیش از ۶۴ برنامه توسط این سازمان در دهه کرامت برگزار می‌شود. 

وی اظهار کرد: در دهه کرامت ۲۴۷ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان اعزام می‌شوند و این برنامه‌ها در تمام شهرستان  های استان زنجان برگزار می‌شود و برای اجرای این برنامه‌ها تمهیدات لازم پیش‌بینی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفی یاری تأکید کرد: این تعداد مبلغ از ۲۳ تیرماه اعزام شدند و تا سوم مرداد برنامه‌هایی دهه کرامت را اجرا خواهند کرد.

وی از برگزاری نشاط مؤمنانه با تبیین جایگاه ولایت در این دهه خبر داد و افزود: برگزاری نشاط معنوی از محوری‌ترین برنامه‌هایی است که توسط مبلغین برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: گفتمان‌های دینی با محوریت حجاب و عفاف توسط مبلغین اجرا می‌شود و این دهه فرصت بسیار مناسبی برای تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و هرروز یک گفتمان دینی برگزار می‌شود. 

صفی یاری  تأکید کرد: در این میان در دهه کرامت مساجدی را که مزین به نام حضرت معصومه (ع) و امام رضا (ع) هستند برنامه‌های جشن و سرر و گفتمان دینی ، پخش سراسری زیارت خاصه امام رضا (ع) در طول دهه در مساجد استان زنجان و مسابقات فرهنگی در هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

کد خبر 4347930

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه کرامت سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف دهه کرامت یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است

محسن محمدی‌پناه، مداح و ستایشگر با اشاره به عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان حول برنامه‌های قرآنی و طرح زندگی با آیه‌ها گفت: در ماه مبارک رمضان پیگیر برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان هیئات و تشکل‌های دینی در قالب طرح «زندگی با آیه‌ها» بودیم. هیئت‌ها دو جریان هستند، یک بخش تشیکلات و برنامه‌های هیئت است و دیگری افراد منتسب به هیئت که از فضای قرآنی آن استفاده می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه ما در هیئت انصارالولایه یزد در شب‌های ماه رمضان و به خصوص شب‌های قدر همراه با حضور قاری استانی، کرسی‌های تلاوت قرآن به صورت تدبرمحور را برگزار می‌کردیم، گفت: به نظر بنده در سال‌های اخیر گرایش هیئت‌ها به بحث قرآن افزایش یافته شده و ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است.

این مداح اهل بیت‌(ع) به برنامه تلویزیونی محفل که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی تولید شد، اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد تیم فکری خوبی وارد این عرصه شدند و اولین‌بار است که این سطح گسترده از مردم وارد عرصه قرآنی و مدح اهل بیت‌(ع) می‌شوند. از ابتکارات نوآورانه تیم محفل، این بود که برنامه را همگام و با مشارکت مردم تولید کنند و جلو ببرند. 

وی با بیان اینکه رویداد تجمع قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی کار آبرومند و شایسته‌ای بود، تصریح کرد: مسئولان کنونی سازمان تبلیغات اسلامی بعد از حضور حجت‌الاسلام قمی، متفاوت از سال‌های گذشته هستند. این برداشت من دو حالت دارد یا اینکه تیم تغییر کرده و یا ایده‌ها به‌روز شده‌اند. ماه رمضان امسال سازمان تبلیغات اسلامی و به خصوص سازمان هیئات و تشکل‌های دینی در امور قرآنی بسیار فعال و پویا پای کار آمد.

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت