Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان در نامه‌ای به رئیس شورای شهر تهران آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری با شهرداری تهران به منظور حفظ و نگهداری از باغ های در اختیار این نهاد اعلام کرد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ اقتصادی راه و مسکن نظرات

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در نامه سعیدی‌کیا خطاب به محسن هاشمی رفسنجانی آمده است؛

«حفظ و نگهداری منابع طبیعی از جمله باغات که از اصلی ترین سرمایه های ملی محسوب می گردند از وظایف کلیه اقشار جامعه، دستگاه ها و سازمان ها از جمله نهادهای انقلابی بوده و این نهاد نیز تلاش و مساعدت خود را جهت حفظ درختان و احیاء فضای سبز در اختیار انجام داده که یک نمونه آن احیاء باغ سیب واقع در مهر شهر کرج است که امروز جزو باغ های نمونه کشور می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا از جانب اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران مطالبی در مورد باغات در اختیار بنیاد از جمله باغ وثوق‌الدوله و باغ معروف به برره در رسانه ها بیان شده است. و این در حالی است که در چند سال اخیر علیرغم مشکلاتی که درخصوص قنات  باغ های مذکور ایجاد شده اقدامات مفید و موثری در جهت حفظ و نگهداری آنها از جمله آبیاری با تانکر توسط بنیاد صورت پذیرفته است. و مصداق عینی آن همکاری با شهرداری منطقه 14 در پاکسازی و آماده نمودن برای نهال کاری در باغ وثوق الدوله و نمونه دیگر آن در باغ معروف به برره است که دراطلاعیه شهرداری منطقه 2 در روزنامه همشهری مورخ 12 خرداد 97 ( صفحه شهر) اعلام و تائید شده است.»

در پایان نامه تاکید شده بنیاد مستضعفان  آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری با شهرداری تهران به منظور حفظ و نگهداری از باغ هایی که در اختیار دارد اعلام و انتظار دارد مسائل فیمابین در سطوح کارشناسی و در تعامل سازنده و همکاری متقابل حل و فصل شوند و پیشنهاد  شده جلسه ای با حضور نمایندگان بنیاد و شورا در اولین فرصت ممکن در همین زمینه و به منظور پیشبرد و پیگیری امور برگزار گردد.

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد مستضعفان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از آمادگی برای مدیریت بارندگی و رفع ماندآب احتمالی در شهر در روزهای آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی شمسی با اشاره به آمادگی برای مدیریت بارندگی‌های پیش‌رو، اظهار داشت: پس از بارندگی‌های ابتدای فروردین‌ماه و ماندآبی که در شهر رخ داد، بررسی‌های میدانی در هشت منطقه آغاز و لایروبی‌های مورد نیاز انجام شد. لوله‌گذاری در خطوطی که نشست کرده بودند نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها بارندگی از چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ادامه دارد گفت: با توجه به ماهیت بارندگی‌ها در فصل بهار هنوز پیش‌بینی نشده است در نهایت در این چند روز چند میلیمتر بارندگی در اهواز خواهیم داشت. بنابراین آمادگی صددرصدی داریم تا در سریعترین زمان ممکن ماندآبی که در شهر ایجاد می‌شود، رفع شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در هر بارندگی، مساله یکی از محلات خود را نشان داده است و تلاش شده مشکلاتی که احصاء شده‌اند، رفع شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری اهواز آماده هستند و 50 تانکر مکنده هم اجاره کرده‌ایم گفت:ماشین‌آلات دستگاه‌های دیگر مانند نفت، فولاد و نیشکر نیز آماده هستند تا در صورت وقوع بارندگی بیش از حد نرمال با استفاده از همه ظرفیت استان خوزستان، در کمترین زمان ماندآب از شهر اهواز  خارج شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • آمادگی کانون سردفتران ایران برای همکاری با روسیه
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران