Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سیدخلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: روزانه در افزایش توزیع غذای متبرک حضرت رضا (ع) در دهه کرامت شرایط عادی 100 هزار وعده غذای متبرک حضرت رضا (ع) در 3 نوبت صبحانه، ناهار و شام بین زائران امام هشتم (ع) توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:زائران بارگاه منور رضوی می‌توانند غذا‌های متبرک امام رضا (ع) را در 2 مهمانسرای حضرت رضا (ع) میل کنند
هم چنین در دهه کرامت خادمان بارگاه رضوی با حضور در مبادی ورودی شهر، پایانه مسافری، ایستگاه راه آهن، فرودگاه، هتل‌ها و مهمانسرا‌ها دعوت نامه‌های مربوط به مهمانسرای حضرت رضا (ع) را بین زائران توزیع می‌کنند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: علاوه بر این در دهه کرامت هر روز در قالب طرح 'معین الضعفا' گروهی از زائران مددجوی کمیته امداد، بهزیستی، بیماران خاص، سالمندان، مستضعفان، معلولان ذهنی و حرکتی و ... به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند این افراد پس از حضور در ویژه برنامه زیارت یک وعده مهمان سفره حضرت رضا (ع) می‌شوند..

وی افزود: همچنین در این ایام با پیگیری خادمان بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) و مسئولان قضایی استان، جمعی از زندانیان جرائم غیرعمد استان خراسان رضوی از زندان آزاد می‌شوند.

انتهای پیام// ز.‌ی
افزایش توزیع غذای متبرک حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری دهه کرامت استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خود را به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه‌های این دهه تشریح کردند.

کد خبر 6085598

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • توزیع ۸۰۰ غذای گرم در مجتمع نان شب ارومیه