Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@00:06:07 GMT

افزایش تولید گوشت مرغ در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۶۰۱۵

افزایش تولید گوشت مرغ در خوزستان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: بیش از ۲۱ هزار تن گوشت مرغ در استان تولید شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان: محمد مشکورزاده عنوان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۲۱ هزار و ۳۷۲ تن گوشت مرغ آماده طبخ در استان خوزستان تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افزایش تولید گوشت مرغ حاصل افزایش جوجه ریزی های انجام شده بوده است.

مشکورزاده با بیان اینکه میزان جوجه ریزی در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۱۱ میلیون و ۲۴۸ هزار قطعه بوده، اظهار داشت: جوجه ریزی انجام شده در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ میلیون و ۵۴ هزار قطعه بوده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان خوزستان سازمان جهاد کشاورزی استان گوشت مرغ افزایش جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی با بیان اینکه کشتارگاه‌های استان در حال حاضر به شدت زیان‌ده شده‌اند و تولید برای آنها صرفه اقتصادی ندارد، ادامه داد: بحث‌های درباره اینکه مرغ زنده با قیمت ۵۸ هزار تومان از سوی زنجیره‌ها خریداری شود و در ازای تحویل ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ به پشتیبانی امور دام ۲۰ درصد مجوز صادرات دریافت کنند مطرح شده است که امیدواریم این اتفاق رخ دهد تا بخشی از زیان تولیدکنندگان از این طریق رفع شود.

دبیر انجمن کشتارگاه‌های استان گلستان با اعلام اینکه روز گذشته نیز جلسه امنیت غذایی با موضوع هوشمندسازی تامین و‌توزیع مرغ در سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد، عنوان کرد:در این جلسه پیرامون فعالیت هر یک از طرفین قرار داد بحث و تبادل نظر شد که در ادامه هریک از اعضا و دستگاه‌های نظارتی نیز نظرات خود را به جلسه اعلام کردند که مقرر شد سامانه به صورت کامل اجرایی و فعال و طرفین دیگر تفاهم بهره‌برداری لازم را به عمل آورند تا شاهد شفافیت، عدالت محوری و استفاده بهینه از داده‌های آماری مندرج در سامانه باشیم.

نادران با بیان اینکه سامانه ستکاوا در حال حاضر در استان گلستان فعالیت می‌کند و عرضه از سوی کشتارگاه‌ها و خرید از طریق آن انجام می‌شود، اظهار داشت: احتمالا از ۲ هفته آینده چرخه سامانه ستکاوا در استان کامل و فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

دیگر خبرها

  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج
  • معدوم سازی بیش از ۶۰۰ تن فرآورده‌های خام دامی ناسالم در خوزستان