Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان،علی اکبر سلیمانی در جلسه وزیر دفاع با استاندار لرستان در سخنانی با اشاره به قلعه «فلک الافلاک» لرستان اظهار داشت: قلعه «فلک الافلک» دو بخش دارد، یکی ارتش و یکی سپاه، که ارتش کاملا حریم را رهاسازی کرده، در مورد سپاه نیز توافق سه جانبه بین استاندار، سپاه و وزارت دفاع داریم که تا مهر ماه ۹۸ باید رهاسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش نیاز تخلیه سپاه از حریم قلعه احداث پادگان جدید است، گفت: در این راستا سپاه ۶۸ میلیارد نیاز دارد و کار در این زمینه شروع شده است.

معاون مهندسی وزارت دفاع با بیان اینکه بحث مجوزها در این زمینه نیز انجام شده و فونداسیون ساختمان جدید سپاه نیز در حال اجرا بوده و اگر اعتبار سر وقت تامین شود رهاسازی قلعه انجام می شود، گفت: صدور مجوز انشعابات برق، گاز و آب این ساختمان را باید تسریع دهند تا روند احداث تسریع شود.

سلیمانی بیان داشت: همچنین انتقال سند زمین های حریم قلعه نیز در حال انجام بوده تا به میراث فرهنگی منتقل شود.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 برق زمین گاز وزارت دفاع وزیر دفاع جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد گفت: در یک‌سال گذشته ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای یزد، مهدی منصوری با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها اظهار کرد: در این راستا تاکنون در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲.۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد، همچنین در یک‌سال گذشته ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شده است.

منصوری تاکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

کد خبر 749193

دیگر خبرها

  • کاوش در فلک‌الافلاک / سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • کاوش‌ در «فلک‌الافلاک»/ سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • استحکام‌بخشی فلک‌الافلاک نیازمند ۲۰ میلیارد/ طرحی که ۱۴ساله شد!
  • استحکام‌بخشی «فلک‌الافلاک» نیازمند ۲۰ میلیارد/طرحی که ۱۴ساله شد!
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند