Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان ؛ فرماندار زنجان درجلسه شورای اداری استان در مورد اجرای پیاده راه گفت: به دلیل تمرکز مراکز تجاری، خدماتی وخرید درمرکزشهر ضعف های زیر ساختی لازم این منطقه توان حجم انبوه تردد ها ندارد و برای تسهیل و تقویت حمل ونقل عمومی طرح ترافیک در آن منطقه اجرا خواهد شد و بحث اجرای پیاده راه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری خطاب به مسئولان ارگانها و شهرستان ها برتلاش و همت مسئولان دروضعیت حساس تاکید کرد و افزود: امروزعلاوه بر تلاش وهمت باید از اختلاف ودودستگی ها دوری کنیم.

وی گفت: امروز افزون بر خدمت رسانی باید در کنار مردم باشیم و باحفظ ارتباط تنگا تنگ با مردم به مشکلات معیشتی آنان رسیدگی کنیم وتنها راه مبارزه با تبلیغ نا امیدی در جامعه خدمت رسانی وتلاش است

همچنین در این جلسه احمدی ، نماینده طارم و زنجان درمجلس شورای اسلامی به اعمال تحریم های جدید دشمنان اشاره کرد و افزود: باید از فرصت تحریم استفاده کنیم و با اصلاح مدیریت و همراه کارجهادی و انقلابی زمینه رضایت حداکثری مردم را فراهم کنیم .

همچنین ، وقفچی نماینده زنجان درمجلس شورای اسلامی گفت: خواسته امروز جامعه ازمجلس نظارت است واین وظیفه از مجلس بیشتر انتظار می رود.

وی وضعیت نظارت را درکشور نامطلوب دانست و گفت: باید علاوه بر نظارت، به مناطق کمتر برخوردار بیشتر رسیدگی کرد تا محرومیت زدایی صورت گیرد.

انتهای پیام/ن

 

برگزاری جلسه شورای اداری استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند