Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:19:32 GMT

باغ برره تهران و باغ سیب مهرشهر کرج حفظ می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۶۳۲۰

باغ برره تهران و باغ سیب مهرشهر کرج حفظ می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی‌کیا در نامه‌ای به رئیس شورای شهر تهران درخصوص همکاری با شهرداری تهران برای حفظ و نگهداری از باغ هایی  که در تهران در اختیارو مالکیت این بنیاد است؛ اعلام آمادگی کرد.

در بخشی از نامه رئیس بنیاد خطاب به مهندس محسن هاشمی رییس محترم شورای شهر تهران آمده است : حفظ و نگهداری منابع طبیعی از جمله باغات که از اصلی ترین سرمایه های ملی محسوب می گردند از وظایف کلیه اقشار جامعه، دستگاه ها و سازمان ها از جمله نهادهای انقلابی بوده و این نهاد نیز تلاش و مساعدت خود را جهت حفظ درختان و احیاء فضای سبز در اختیار انجام داده که یک نمونه آن احیاء باغ سیب واقع در مهر شهر کرج است که امروز جزو باغ های نمونه کشور می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا از جانب اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران مطالبی در مورد باغات در اختیار بنیاد از جمله باغ وثوق‌الدوله و باغ معروف به برره در رسانه ها بیان شده است. این در حالی است که در چند سال اخیر علی رغم مشکلاتی که درخصوص قنات باغ های مذکور ایجاد شده اقدامات مفید و مؤثری در جهت حفظ و نگهداری آنها از جمله آبیاری با تانکر توسط بنیاد صورت پذیرفته است. مصداق عینی آن همکاری با شهرداری منطقه ۱۴ در پاکسازی و آماده نمودن برای نهال کاری در باغ وثوق الدوله و نمونه دیگر آن در باغ معروف به برره است که در اطلاعیه شهرداری منطقه ۲ در روزنامه همشهری مورخ ۱۲ خرداد ۹۷ (صفحه شهر) اعلام و تائید شده است.

در انتهای نامه نیز تاکید شده بنیاد مستضعفان  آمادگی کامل خود را برای هرگونه همکاری با شهرداری تهران به منظور حفظ و نگهداری از باغ هایی که در اختیار دارد اعلام و انتظار دارد مسائل فیمابین در سطوح کارشناسی و در تعامل سازنده و همکاری متقابل حل و فصل شوند و پیشنهاد  شده جلسه ای با حضور نمایندگان بنیاد و شورا در اولین فرصت ممکن در همین زمینه و به منظور پیشبرد و پیگیری امور برگزار گردد.

کد خبر 4348427 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: باغات بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی رییس شورای شهر تهران محسن هاشمی بانک مرکزی ایران تحریم اقتصادی ایران ایالات متحده آمریکا قیمت نفت گمرک جنگ تجاری مصرف برق اوپک صرفه جویی در مصرف برق نیروگاه برق تعرفه واردات گمرک بازار ارز قیمت دلار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حیاط دولت گفت: دولت وظیفه قانونی و شرعی دارد که محیط بانی کند تا بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه رخ ندهد و گسترش پیدا نکند.

به گفته شهردار تهران، قرارگاه و کارگروهی شکل گرفته و تلاشی در حال انجام است و باید مضاعف شود.

زاکانی تصریح کرد: طرح‌هایی که پلیس انجام می‌دهد، کاملا مورد حمایت ماست و ما هم در جهت همکاری کاملا آماده هستیم.

کد خبر 848323 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها زنان - حجاب شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران