Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، عصر یک‌شنبه، 24 تیرماه اجتماع بزرگ «حافظان حریم خانواده» به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب و میلاد با سعادت حضرت فاطمه‌معصومه(س) با سخنرانی آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه همدان، در پارک مرحوم دلیجانی شهرستان کوهدشت برگزار شد.
شکوفه شیربندی، دبیر اجرایی همایش در حاشیه این مراسم اظهارکرد: طبق نص صریح علمای علم رجال در میان فرزندان امام موسی‌کاظم(ع) پس‌از امام رضا(ع) کسی در شرافت و فضیلت هم‌سنگ و همتا با فاطمه معصومه(س) نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عصمت حضرت معصومه(س) را علت اصلی نام‌گذاری ایشان به معصومه دانست و افزود: امسال میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) مصادف با سالروز حمله وحشیانه عوامل منحوس پهلوی به مسجد گوهرشاد و هتک حرمت به مردم و بانوان متدین است.
شیربندی ضمن بیان این‌که حجاب هدف اصلی هجمه دشمنان بر جامعه اسلامی است، اظهارکرد: هدف از این اجتماع بزرگ ترویج فرهنگ حجاب در جامعه و مبارزه با فساد و تباهی است.
یادآور می‌شود، این اجتماع به‌همت بسیج جامعه زنان شهرستان کوهدشت و با همکاری حوزه مقاومت بسیج فاطمه‌الزهرا(س)، حوزه علمیه خواهران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره تبلیغات اسلامی، مؤسسه قرآنی نورالهدی، هیئت متوسلین حضرت زهرا (س) و هیئت محفل شهدای این شهرستان و با حضور پُرشور مردم و مسئولان برگزار شد.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی اجتماعی حجاب کوهدشت خبرنگار و عکاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) امروز (هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲ پرواز از فرودگاه حضرت امام (ره) و آیت الله صدوقی یزد برای اعزام زائران حج عمره برنامه ریزی شده است.

بر پایه این گزارش، عمره‌گزاران استان تهران در ساعت پنج و ۴۰ بامداد امروز فرودگاه حضرت امام (ره) را به مقصد مدینه ترک کردند.

همچنین زائران استان یزد با پرواز شماره ۱۵۵۰ هواپیمایی‌جمهوری اسلامی در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه یزد به عربستان رهسپار می‌شوند. پرواز بازگشت زائران استان یزد طبق برنامه ریزی صورت گرفته روز ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری‌خواهد بود.

کد خبر 6089033 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت