Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@09:02:28 GMT

قوه قضائیه: مردم اموال «خاوری» را معرفی کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۶۳۹۸

رویداد۲۴-معاون اول دادستان کل کشور از مردم خواست اموال خاوری را به قوه قضائیه معرفی کنند.

حجت الاسلام محمد مصدق در خصوص رویه شناسایی اموال قاچاقچیان که به نام افراد دیگر ثبت شده است، گفت: دادستانی خودش ورود نمی کند و ابزار دادستانی کل دادستانی ها و دادستان های حوزه های قضائی هستند.

وی افزود: آنچه مربوط به تهران است از طریق دادستان عمومی و انقلاب تهران در حال پیگیری است و پرونده هایی در این رابطه در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول دادستان کل کشور تصریح کرد: اموالی شناسایی می شود که در مظان نامشروع بودن است و چنانچه محرز شد اموال نامشروع است، مصادره می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر رویه شناسایی اینگونه اموال در دستور کار است، چرا در مورد اموال خاوری و پرونده این شخص چنین رویه ای انجام نشد؟ گفت: قوه قضائیه به این پرونده ورود کرده است و از طرف دادستانی کل کشور اعلام می کنم اگر چنانچه خاوری در جایی ملک یا اموالی دارد، مردم اعلام کنند.

محمودرضا خاوری که مدیر عاملی بانک ملی را در کارنامه خود دارد، بر اساس حکم بدوی دادگاه انقلاب، به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس محکوم شده است. وی بابت دریافت رشوه به ۱۰ سال حبس و بابت رشوه دریافتی معادل مبلغ دریافتی به پرداخت جزای نقدی و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قوه قضاییه خاوری اموال دادستان رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان

 سعید ایراندوست در حاشیه شناسایی یک باند قاچاق اسلحه و مهمات در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری سربازان گمنام اداره کل اطلاعات لرستان یک باند قاچاق اسلحه و مهمات در محور‌های غربی شمال غربی استان شناسایی و منهدم شد.
وی افزود: از این باند قاچاق مهمات و اسلحه، ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری کشف و ضبط شد.
رئیس دادگاه عمومی اشترینان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده راهی زندان شد، گفت: پرونده اسلحه‌های مذکور در جریان تحقیقات مقدماتی است و اقدامات قانونی در این زمینه انجام می‌شود.
ایران دوست تاکید کرد: با قاچاقاچیان سلاح و مهمات برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
  • شناسایی ۶۰۰ ملک مازاد دولتی در استان یزد
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • توقیف یک‌تن تخم‌مرغ فاسد در زاهدان/سردخانه فروشگاه پلمب شد
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • ۳۷هزار میلیارد تومان از اموال شهر به جیب تهرانی بازگشت