Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی بر توجه جدی به وقف های متناسب با نیاز روز جامعه تاکید کرد و گفت: اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه وقف در کنار رعایت احکام شرعی متناسب با نیات واقفان و تعامل و همراهی در استان، از جمله انتظاراتی است که از مسئول جدید اوقاف استان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام‌والمسلمین یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم در این مراسم با بیان اینکه وقف سرمایه گذاری برای آخرت است گفت: وقف، زمینه‌ ساز ارتقای ارزش‌های انسانی، دینی و ارتقای اعتقادات و سرمایه‌گذاری ارزنده ای برای آخرت است.
محمود ثمینی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی هم در این مراسم با بیان اینکه واقف، سند مالکیت موقوفه‌ را به نام خدا می‌زند ولی تاثیرات و سود آن به خودش باز می‌گردد گفت: از این رو باید هر کاری که انجام می‌دهیم در راه رضای خدا باشد و نمی‌توان منافع آن را در جای دیگر غیر از رضای الهی استفاده کرد.
در پایان با قدردانی از خدمات حجت الاسلام رئوف سیدنژاد، حجت الاسلام عظیم آسوده به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی بجنورد یعقوبی عابد تودیع و معارفه تکریم و معارفه ثمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خراسان شمالی صادر شد

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خراسان شمالی صادر از صبح تا بعدازظهر پنج‌شنبه خبر داد.

وی در ادامه افزود: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید، بارش باران، در بعضی از ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ، مه اثر مخاره‌ای آن خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی بیان کرد: کاهش دما، لغزندگی جاده‌ها، صاعقه، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها قابل پیش‌بینی است.

کد خبر 6100952

دیگر خبرها

  • ۵۲۶ موقوفه در شهرستان نکا وجود دارد
  • هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خراسان شمالی صادر شد
  • قرارگاه ملی مسجد باید بر تقویت ساختار مردمی اداره مساجد همت گمارد 
  • معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
  • رئیس‌ کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رضا زرندی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی شد
  • بازارچه خیریه سازمان ملل به نفع کودکان جهان برگزار شد
  • سالن جشن آموزش و پرورش در شأن معلم نیست/ لزوم تکریم توسط جامعه
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد