Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر صدیقی در حاشیه دوره اموزشی رفتار شناسی در سفر که توسط معاونت ورزش بانوان با حضور نواب رییس سرپرستان و سرمربیان تیم های اعزامی به بازی‌های های اسیایی جاکارتا برگزار شد با بیان اینکه معاونت ورزش یانوان نگاه تخصصی به ورزش دارد اظهار داشت: با برگزاری این دوره های آموزشی به نظر می رسد در حوزه ورزش بانوان اتفاقات بسیار خوبی در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: آنچه که امروز شاهدش هستیم این است که توجهی تخصصی و نگاه علمی به این حوزه در حال انجام است که جای تقدیر دارد چرا که این نوع نگرش می تواند توسعه پایدار ورزش بانوان را در پی داشته باشد.

کارشناس ارشد حقوق و امور بین الملل با تأکید براین موضوع که برگزاری چنین کلاس هایی زمینه سآز توسعه پایدار ورزش زنان را در پی خواهد داشت، افزود: رفتار شناسی سومین دوره ی تخصصی است که توسط معاونت ورزش بانوان با هدف آگاهی مسوولان ورزشی و ورزشکاران پیش از رویدادهای بزرگ ورزشی و دیگر اتفاقات خوبی است که در این حوزه برگزار می شود.

امیر صدیقی توضیح داد: آنچه که امروز در این دوره آموزشی صحبت شد رفتار شناسی سفر است و به هر حال هر گروه اجتماعی یک رفتار خاص دارد. وقتی دو دیدگاه متفاوت فکری به هم می رسند به خاطر دو دیدگاه متفاوت، تضادهایی را نیز ایجاد می کند و این تضادها شاید در نگاه اول مشکلی ایجاد نکند، اما در صورت عدم توجه کافی، می تواند منجر به اتفاقات نامطلوب بزرگ شود که خارج از کنترل ما می باشد.

وی تأکید کرد که چنین نشست‌هایی علاوه براینکه موضوعات مرتبط به حواشی ورزشی را مورد بررسی قرار می دهد بلکه فرصت تبادل تجربیات و پیشگیری از اتفاقات را مهیا می کند.

مدرس رفتار شناسی افزود: موضوعات حاشیه ای ورزشی بسیار مهم است و نکته مهم این است که بانوان ورزشکار ما محدودیت‌های بیشتری نسبت به مردان دارند.

وی بیان کرد که با وجود این حساسیت‌ها در این نشست بیشتر به مسایل عمومی که مبتلا به ورزشکاران زن و مرد است پرداخته شد، تفاوت های فرهنگی نوع برخورد با رقبا، حرکت شناسی، زبان بدن، نوع پوشش و... به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

صدیقی همچنین اضافه کرد: نکته ای که در اعزام های این چنینی باید مورد توجه بگیرد تعامل و ارتباط ورزشکاران یک کاروان با یکدیگر است، اعضا کاروان اعزامی فارغ از رشته ها و جایگاهشان می بایست در کنار هم قرار بگیرند تا بتواند به یک ارتباط موثر برسند و باید این شرایط مهیا شود.

این مدرس دانشگاه در پایان سخنانش تدوام چنین دوره هایی را مورد توجه و تأکید قرارداد و افزود: برای دستیابی به نتایج مطلوب باید مسوولان و ورزشکاران در کنار یکدیگر در این دوره های آموزشی حضور پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور بین الملل پوشش توسعه پایدار حقوق مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟