Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مهندس نقشه بردار که ربوده شده بود ، در زاهدان آزاد شد

ایران آنلاین / معاون امنیتی وانتظامی استانداری سیستان و بلوچستان  گفت: این فرد، مهندس نقشه بردار است ودر اجرای طرح راه آهن فعالیت دارد که 14تیرماه جاری در منطقه کورین زاهدان حین انجام کار ربوده شده بود.

مرعشی افزود: مهندس سمیعی با تلاش نیروهای امنیتی ،فرماندار زاهدان ، بخشدار کورین ومعتمدان محلی  دیروز آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی وانتظامی استانداری گفت: به نظر می رسد هدف گروگان گیران اخاذی بوده که پیگیری وبررسی های لازم هنوز ادامه دارد./ صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا احتمالا ربوده شده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان عمومی و انقلاب کلاله از تقویت ظن ربوده شدن یسنا خبر داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا با تشکیل پرونده قضائی عملیات جست‌وجو و اقدامات قضائی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد، ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها، با توجه به شواهد و قرائن ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه‌های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند.

عصر روز گذشته یسنا توسط کایت سوار جمعیت هلال احمر در میان اراضی کشاورزی منطقه مفقود شده پیدا و سالم به خانواده تحویل شد.

کد خبر 6095564

دیگر خبرها

  • یسنا احتمالا ربوده شده بود
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • یسنا ربوده شده بود
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد