Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-مديرعامل سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده‌هاي کشاورزي شهرداري مشهد از راه‌اندازي بازار تخصصي آبزيان و شيلات مشهد طي دو ماه آينده خبر داد.به گزارش خبرگزاري آريا از مشهد، مديرعامل سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده‌هاي کشاورزي شهرداري مشهد از راه‌اندازي بازار تخصصي آبزيان و شيلات مشهد طي دو ماه آينده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز کياني با حضور در مرکز ارتباط مردمي 137 شهرداري مشهد، ضمن پاسخگويي به شهروندان گفت: پيگيري احداث و مکانيزاسيون پل‌هاي عابر پياده سطح شهر، تابلوها معرف کاربري غيرمجاز منصوب بر واحدهاي صنفي، ساماندهي مشاغل آلاينده و موارد مرتبط با فروشگاههاي «شهرما» و بازارهاي ميوه و تره‌بار از موارد مطرح شده توسط شهروندان بوده است.
وي با اشاره به 122 دستگاه پل عابر پياده تحت نظارت سازمان ادامه داد: تاکنون 42 دستگاه پل عابر پياده در سطح شهر با احداث آسانسور و پله برقي مکانيزه شده‌اند و ساير پل‌هاي عابر پياده نيز با اولويت تعيين شده از سوي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري مشهد با احداث آسانسور مکانيزاسيون خواهند شد.
مديرعامل سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده‌هاي کشاورزي شهرداري مشهد در راستاي احداث فروشگاه‌ها و بازارهاي ميوه و تره‌بار در سطح شهر افزود: اولين بازار تخصصي آبزيان و شيلات واقع در تقاطع بولوار شريعتي و اماميه تا 2 ماه آينده با هدف اصلاح الگوي مصرف و ارائه خدمات بهتر در عرضه محصولات دريايي تازه راه‌اندازي خواهد شد.
وي با توجه به جمع‌آوري فروشگاه «شهرما» واقع در بولوار جمهوري خاطرنشان کرد: براساس مذاکرات انجام شده با شهرداري منطقه 7 شهرداري مشهد، در صورت معرفي زمين از سوي شهرداري منطقه و با توجه به نياز شهروندان در منطقه سازمان آمادگي احداث فروشگاه جديد را دارد.
کياني با اشاره به وجود مشکلات ترافيکي در مسير جمعه بازار واقع در شهرک شهيد شوشتري اظهار کرد: با توجه به جلسات برگزار شده با شهرداري منطقه 4 و پليس راهور مقرر شد تا اقدامات لازم به منظور تعريض بلوار منتهي به اين بازار سيار انجام شود تا بار ترافيکي کمتر شده و دسترسي به آن تسهيل گردد.
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پل عابر پياده آبزيان شهرداري مشاغل شهري کشاورزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد گفت: در راستای توسعه انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر، شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند.

قاسم زوکی‌نژاد اظهار کرد: شهرداری مشهد در بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر بین سایر دستگاه‌های کشور پیشتاز است و در سال جاری ۴ نیروگاه‌ خورشیدی دیگر در دست اقدام قرار دارد.

وی ادامه داد: با مصوبه هیأت وزیران از ابتدای امسال دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ خدمات کشوری ملزم به تامین سالیانه ۵ درصد برق مصرفی خود از انرژی‌های تجدیدپذیر هستند و ظرف مدت ۴ سال می‌بایست ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از این طریق تامین کنند، در غیر این صورت آن بخش از برق مصرفی با تعرفه بسیار بالاتری در قبوض محاسبه می‌شود.

زوکی‌نژاد گفت: خوشبختانه با نیروگاه‌های خورشیدی که احداث کرده‌ایم، شهرداری مشهد مشمول این افزایش تعرفه نشده است؛ البته مطابق برنامه‌ریزی صورت‌پذیرفته، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده افزایش ظرفیت اشتراکات آب فضای سبز محقق و این امر صرفه‌جویی ۲۰۰ میلیارد ریالی در پرداخت حق انشعاب را به دنبال داشته است.


انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • سهم ۶۴ درصدی طرحهای عمرانی از بودجه ۱۴۰۳ شهرداری اشنویه
  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان