Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

رییس پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش که اقدام به تهدید و کری خوانی اینستاگرامی طی قتل وحید مرادی در زندان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار علی رضا لطفی گفت: پس از قتل یکی از ارذل و اوباش معروف تهران در زندان دو تن از اراذل و اوباش جنوب تهران با انتشار تصاویر خود در شبکه اینستاگرام و پخش کلیپ در فضای مجازی اقدام به کری خوانی، تهدید با ادعای هواداری از مقتول کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدام سبب ایجاد ناامنی در میان شهروندان شده بود اظهار کرد: درهمین راستا ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده و با استفاده از ترفند‌ها و شیوه‌های پلیسی و هماهنگی با مقام قضایی اقدام به شناسایی و دستگیری این افراد کردند.

رییس پلیس امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد در اختیار پلیس قرار دارند گفت:‌این افراد پس از تشکیل پرونده و تکمیل بازجویی‌ها، برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی خواهند شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس پایتخت امنیت زندان زندانی اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور قمه کش در نور دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه احمد امینی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش شهرستان نور که قصد آتش زدن یک واحد صنفی را داشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ امینی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری و حمایت دستگاه قضائی از پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: پلیس در برخورد با عاملان ایجاد ناامنی مصمم است و اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

کد خبر 6064886

دیگر خبرها

  • شرور قمه کش دستگیر شد
  • شرور قمه کش در نور دستگیر شد
  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • حمله با کلت کمری به مغازه دار شیرازی / یک نفر دستگیر شد
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده