Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

امیر سرتیپ امیر حاتمی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع توطئه دشمنان در بر هم زدن مرز‌های جغرافیایی گفت: دشمنان ما مجموعه‌ای از توطئه‌ها علیه ملت‌های منطقه دارند.

به گزارش مهر وی با اشاره به موضوع کردستان عراق گفت: در حالی که مردم و مسولین کردستان عراق کاملا علاقمند بودند در چارچوب مرز‌های رسمی عراق زندگی کنند، اما با فریبی که برای عده‌ای به وجود آوردند کار را تا مرحله‌ای پیش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه هوشیاری مسئولین منطقه کردستان عراق و با همکاری کشور‌های منطقه به ویژه عراق، ایران و ترکیه، توانست این مرحله از توطئه دشمن را خنثی کنند، افزود: برداشتم این است که این توطئه برنامه بلندمدت دشمن است و برای اینکه به چپاول ادامه دهند و کشور‌های منطقه را کنترل کنند، این برنامه را به صورت راهبردی دنبال می‌کنند.

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: این توطئه‌ها با هوشمندی ملت‌های منطقه که می‌دانند ایران با تمام وجود خیرخواه آن‌ها است و در سایه اقتدار دفاعی ایران اتفاق نمی‌افتد و مثل بقیه توطئه‌ها به جایی نخواهند رسید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: امیر حاتمی کردستان عراق ترکیه ایران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی وزارت دفاع چین، رزمایش مشترک با ایران و روسیه را برای تامین امنیت منطقه ای مهم ارزیابی کرد.

«وو کیان» سخنگوی وزارت دفاع چین روز پنجشنبه اعلام کرد که رزمایش مشترک اخیر نیروهای دریایی چین، ایران و روسیه همکاری بین سه کشور را بیشتر کرده است.

سخنگوی وزارت دفاع چین گفت این رزمایش نقش مهمی در امنیت دریایی منطقه ایفا می کند.

وو گفت: چین، ایران و روسیه تاکنون رزمایش‌های مشترک دریایی متعددی را برگزار کرده اند، که در راستای تقویت همکاری‌ها و تعامل بین نیروی دریایی سه کشور و حفظ امنیت دریایی منطقه مهم است.

نیروی دریایی چین، ایران و روسیه از ۱۱ تا ۱۵ مارس، رزمایشی را با عنوان «کمربند امنیتی دریایی -۲۰۲۴» در آب های دریای عمان برگزار کردند.

وزارت دفاع روسیه هم پیشتر اعلام کرد ه بود که این رزمایش با هدف تمرین ایجاد ایمنی در فعالیت های اقتصادی دریایی، از جمله آزادسازی یک کشتی که توسط دزدان دریایی تصرف شده بود، برگزار شد.

کد خبر 6064458

دیگر خبرها

  • تمدید ۵ساله قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • امیر صباحی فرد: هیچگاه از توطئه‌های دشمنان غافل نیستیم
  • امیر ایرانی: دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند
  • سخنگوی وزارت دفاع چین: رزمایش مشترک با ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد