Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج-ایرنا-جمعی از اعضای تعاونی مسکن ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی روز دوشنبه با برپایی چادر در مقابل این تعاونی در فردیس اقدام به تجمع کردند.

به گزارش ایرنا، این افراد با برپایی چادر و نصب پلاکاردهای متعددی که از استان های مختلف از جمله یزد، کرمانشاه، اصفهان، تبریز و... صورت گرفته، خواستار احقاق حقوق خود از سوی مسئولان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تجمع کنندگان که برخی از آنان به همراه خانواده خود در مقابل دفتر تعاونی مسکن ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی حضور یافته اند، حدود 70 نفر بوده و عنوان کردند که حدود 15 سال است که زمین رزکان نو در فردیس و کیانمهر در کرج را با پرداخت مبالغی خریداری کرده اند اما از آن زمان تاکنون در این دو پروژه هیچ گونه واگذاری زمین صورت نگرفته است.
به گفته تجمع کنندگان جانبازان بالای 50 درصد و فرزندان شهدا و آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس از اعضای این تعاونی هستند.
یکی از اعضا که خود را خلیل رفیع زاده از تبریز معرفی کرد، گفت: ما از جهادگران و ایثارگران بوده و خواستار تعیین تکلیف در این خصوص هستیم و بر اساس اطلاعیه ای در سال 82 اقدام به ثبت نام برای زمین کردیم.
وی ادامه داد: یکهزار و 200 نفر این وضعیت را دارند که حدود 200 نفر شکایت کرده اند.
اخلاقی یکی دیگر از اعضای این تعاونی مسکن از استان یزد نیز گفت که حدود 7 میلیون تومان برای پروژه رزکان نو فردیس پرداخت کردم که از طریق امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی بود و اکنون بیش از 16 سال که زمین موجود و ارتقاء قیمت هم داشته هنوز به ما نرسیده است.
1535/7413

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ارشاد فرديس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد
  • اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور توسط وزارت نفت اعلام شد
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی