Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر قربانی مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، هدف از برگزاری دوره آموزشی «بانوی مومن انقلابی» را تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و نقش زنان در تحقق تمدن اسلامی، ترویج گفتمان انقلابی و معرفی شاخصه های زن تراز انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی، برقراری ارتباط مستمر و موثر با دانشجویان فعال کشور و ایجاد شبکه دانشجویان مومن انقلابی مبتنی بر تاکیدات مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: افتتاحیه این دوره صبح روز سه شنبه ۲۶ تیرماه با حضور مسئولان عالی رتبه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوشنبه 25 تیر نیز از ساعت ۱۸ جشنواره «دختران روح الله» با حضور دخترانی از جبهه مقاومت اسلامی و با سخنرانی دکتر لاله افتخاری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری برگزار خواهد شد.

مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور اساتید برجسته را بخشی از برنامه های دوره آموزشی «بانوی مومن انقلابی» است، گفت: حجه الاسلام والمسلمین محمدیان (رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها)، حجه الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری (معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی)، استاد حسن رحیم پور ازغدی (عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی)، دکتر اکبری (رئیس مرکز مطالعات راهبردی مجمع جهانی بیداری اسلامی)، خانم دکتر آیت اللهی (رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان)، خانم دکتر حاج عبدالباقی (استاد حوزه و دانشگاه) و خانم دکتر اصلانی (مسئول بسیج جامعه زنان کشور) از سخنرانان این دوره آموزشی خواهند بود.

اکران فیلم لاتاری، برگزاری استندآپ کمدی، گعده های دانشجویی با موضوع خودآگاهی، میزگرد ماتریس زنانگی، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس از جمله برنامه های متنوعی است که برای شرکت کنندگان این دوره آموزشی در نظر گرفته شده است.

بانوی مومن انقلابی تشکل های اسلامی تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تشکل های اسلامی تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور دکتر طهرانچی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر ولایتی
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند