Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@09:46:48 GMT

برگزاری جشن های دهه کرامت در بیش از ۷۰ کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۷۵۲۰

برگزاری جشن های دهه کرامت در بیش از ۷۰ کشور

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد جشن های مردمی دهه کرامت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن ‌‌های دهه کرامت به‌ جز ۳۱ استان کشور، در بیش از ۷۰ کشور جهان برگزار که ۲ هزار و ۴۰۰ نقطه را شامل می‌‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام رضا قاسمی، مسئول ستاد جشن های مردمی دهه کرامت در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 25 تیر ) در نشست این ستاد، گفت: آغاز دهه کرامت از میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) است که برنامه های ویژه این دهه، صبح روز اول ذی القعده از حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) آغاز و تا سالروز میلاد امام رضا (علیه السلام) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ستاد جشن‌ های مردمی دهه کرامت در کشور به ریاست دبیر ستاد عالی مساجد کشور به عنوان رئیس این ستاد مردمی هر ساله برگزار می‌ شود، اظهار داشت: ستاد هماهنگی جشن‌‌ های دهه کرامت مرکب از ۳۴ نهاد دولتی و غیردولتی بوده که می ‌توان از ظرفیت آنها به منظور ترویج بهتر و بیشتر فرهنگ رضوی بهره برداری کرد.

 

قاسمی به ظرفیت بالای شورای هماهنگی جشن ‌های مردمی دهه کرامت اشاره  کرد و یادآور شد: یکی از اهداف مهم ستاد، بسیج اقشار مختلف جامعه در راستای  آرمان‌‌ ها، ارزش‌‌ های انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ منور رضوی در جامعه است.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این جشن ‌‌ها به‌ جز ۳۱ استان کشور، در بیش از ۷۰ کشور جهان برگزار که 2 هزار و ۴۰۰ نقطه را شامل می‌‌ شود.

 

وی از اجرای برنامه های مختلف در بقاع متبرکه و امامزادگان این استان خبر داد و تصریح کرد: در طول ایام دهه کرامت، جشن های مختلفی در همه شهرها، شهرستان ها و مناطق استان برگزار می شود.

 

قاسمی کانون‌‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور را یکی از ظرفیت ‌های ارزشمند در زمینه اجرای جشن‌ های دهه کرامت دانست و خاطرنشان کرد: امسال نیز جشن ‌های دهه کرامت در این مکان های فرهنگی برگزار می ‌شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز جشن های دهه کرامت مجلس ترامپ حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع روز دختر شورای نگهبان اردبیل جشن های مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد امامزادگان دهه کرامت ستاد عالی مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ و همچنین سیاست‌های موجود در زمینه محیط زیست در حوزه مشارکت‌های مردمی گفت: اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، مردمی سازی محیط زیست را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در راستای نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری از تشکیل ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» در این اداره کل، خبر داد و گفت: اعضا این ستاد متشکل از شرکت‌های دانش بنیان، نهادهای مرتبط، دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و همکاران اداره کل محیط زیست خواهد بود، که با تشکیل این ستاد و اقدامات مرتبط با محیط زیست، منشأ اتفاقات خیر و اثر گذار در حوزه محیط زیست شهری خواهیم بود.

حسینی در ادامه جلسه به بحث پویایی و انگیزه کاری در محیط کار پرداخت و گفت: در زمینه سیاست گذاری برنامه‌های ابلاغی در بدنه شهرداری به مناطق ۲۲ گانه، خلاقیت و نوآوری از ارکان مهم کاری است که باید، نظارت مستمر و پیگیری برنامه‌ها، ضمیمه این موضوع شود، تا بیشترین اثرگذاری و نتیجه مطلوب حاصل شود.

حسینی در پایان جلسه از برگزاری «جشنواره عملکرد محیط زیست شهری» در سال جدید خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ارائه عملکرد محیط زیست شهرداری تهران و تعامل و استفاده از نیروهای مردمی در حوزه محیط زیست برگزار خواهد شد و زمان و جزئیات آن، متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6081213 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد