Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – استاندار تهران گفت: در شرایط کنونی تولیدکنندگان با وجود مشکلات متعدد به فعالیت مشغولند و مدیران وظیفه دارند مسائل آنان را پیگیری و برطرف کنند.

به گزارش ایرنا «محمدحسین مقیمی» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی قرچک در جمع خبرنگاران افزود: عزم مدیران بویژه در استان ها باید بر رفع موانع تولید استوار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: فعالان بخش اقتصادی مسائل و مشکلاتی دارند که باید با حضور مدیران کل و مسئولان دستگاه های اجرایی استان در محل مطرح و آن دسته از مسائلی که در خود شهرستان قابل حل است پیگیری و موانع مرتفع شود.
مقیمی اظهارداشت: مشکلات کلان نیز باید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح یا در سطح وزیران و هیأت دولت پیگیری و برای رفع آنها تلاش شود.
وی گفت: برخی واحدهای تولیدی با دستگاه هایی نظیر دارایی، تأمین اجتماعی و بانک ها مشکلاتی دارند که تلاش می شود در جلسات تخصصی و با حضور صاحبان صنایع و مدیران کل دستگاه های اجرایی بررسی و راه های قانونی رفع آن ارائه شود.
استاندار تهران همچنین اظهارداشت: شهرک صنعتی قرچک یکی از فعال‌ترین شهرک‌های صنعتی استان تهران است که زمین های فاز نخست آن به متقاضیان واگذار شده،مطالعه و اقدام لازم برای اجرای فاز دوم آن در دست اجراست و بزودی زمین ها به صنعتگران واگذار می شود.
وی یکی از مشکلات شهرک صنعتی قرچک را گازرسانی برشمرد و گفت:برخی واحدها برای تولید خود با مشکل مواجهند و باید هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.
در سفر یک روزه استاندار تهران که با هدف بررسی مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران انجام شد یک طرح آبرسانی به روستای قشلاق جی تو با 820 میلیاردیال اعتبار و کمربندی جنوبی قرچک با 355 میلیارد ریال افتتاح شد.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد توليد اشتغال ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است