Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرماندار شادگان گفت: حضور خدام حرم امام رضا(ع) در شادگان موجب ترویج فرهنگ رضوی می‌شود. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شادگان، سعید جنامی امروز در دیدار خادمان آستان مقدس علی بن موسی الرضا(ع) ضمن قدردانی از حضور خدام رضوی در شهرستان شادگان اظهار داشت: حضور معنوی شما عزیزان در مناطق مختلف شبیه بارش رحمت رضوی است که نصیب شهرستان شادگان شده و امیدوارم در نفوس مردم تاثیر داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور خادمان حرم مطهر رضوی و پرچم امام رضا(ع) در این شهر مایه خیر و برکت فراوان برای مردم شهر در شادگان است.

معاون فرماندار شادگان ادامه داد: امام رضا (ع) به محبان و ارادتمندان خود نگاه و عنایت ویژه‌ای دارد و خدام حرم مطهر رضوی با حضور در شهرستان‌ها عطر و بوی امام رضا(ع) را به سراسر کشور منتقل می‌کنند.

وی دهه کرامت را بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ رضوی در شهرستان شادگان برشمرد و با بیان اینکه باید نسل جوان از برکات این دهه بهره‌مند شود، عنوان کرد: این دهه که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت حضرت امام رضا(ع) ختم می‌شود به یک جریان فرهنگی و دینی در کشور تبدیل‌شده است.

جنامی تصریح کرد: از افتخارات کشور ایران در جوار امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بودن است که برکات بسیاری زیادی نصیب این سرزمین کرده است.

وی درپایان گفت: اهداف حضور خادمین در شهرستان‌ها در راستای ترویج فرهنگ ائمه اطهار(ع)، فریضه سلام دادن از راه دور به امام رضا(ع) در جهت تبلیغ دین اسلام  است.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند

فرماندار شادگان گفت: مردم شهرستان شادگان تا عادی شدن شرایط از مصرف برق بی‌رویه خودداری کنند.

جمال صالح‌زاده شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: طوفان شب گذشته در شادگان باعث سقوط دکل‌های فشار قوی و بریدگی سیم های برق شد که آسیب جدی به شبکه برق وارد و ایستگاه اصلی شادگان دچار مشکل شده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط از طریق یک خط از ایستگاه بندر امام خمینی (ره) برخی مناطق شهر برق دار هستند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه مردم شادگان تا رفع مشکل در مصرف برق صرفه جویی کنند ادامه داد: باید توجه داشت که با تکمیل ظرفیت ترانس ایستگاه بندر امام خمینی(ره)،برق شهر به طور کامل قطع می شود.

صالح‌زاده بیان کرد: گروه‌های فنی برق منطقه جنوب در حال نصب مجدد پایه‌های برق هستند تا در کمترین زمان ممکن، برق شهر به شرایط پایدار برگردد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • نهضت ترجمه اشعار فارسی به عربی در خوزستان
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد